accesskey_mod_content

Aviso Legal

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

El lloc web http://administracionelectronica.gob.es és un domini en internet de la titularitat de la Secretaria General d'Administració Digital del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública, Manuel Cortina, 2 - 28071 Madrid.

Este avís legal arreplega les condicions generals que regixen l'accés i l'ús del present lloc web, del que és titular la Secretaria General d'Administració Digital del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública(Obri en nova finestra) .

L'ús del lloc web implica l'expressa i plena acceptació de les presents condicions generals en la versió publicada en el moment en què l'usuari accedisca al mateix, sense perjuí de les condicions particulars que pogueren aplicar-se a alguns dels continguts o servicis concrets del lloc web.

Protecció de dades de caràcter personal

El Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública es compromet al compliment de la seua obligació de secret respecte de les seues dades de caràcter personal i a tractar-los amb confidencialitat, així com a no cedir-los a tercers aliens a la Secretaria General d'Administració Digital (SGAD) sense el seu previ consentiment. Vosté podrà exercir en qualsevol moment els seus drets d'accés, rectificació i cancel·lació.

INFORMACIÓ BÀSICA INFORMACIÓ ADDICIONAL
RESPONSABLE Secretària General d'Administració Digital (SGAD) del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública (MTDFP)

Dades de contacte del Responsable: SGAD. c/ Manuel Cortina, 2. 28071 Madrid. Teléfono: 91 273 32 60. E.mail: secretaria.sgad@digital.gob.es

Delegat de Protecció de Dades: Antic Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital. Passeig de la Castellana, 162, 28046  Madrid.  I.mail:  dpd@mineco.es

Més informació de política de privacitat(Obri en nova finestra)

FINALITATS DEL TRACTAMENT Identificació, autenticació i control d'accessos d'usuaris. Enviament d'informació i comunicacions, prèvia subscripció. Col·laboració i participació.

Descripció ampliada: Dins de Portal d'Administració Electrònica i servicis associats: CTT, OBSAE, Dataobsae, comunitats, fòrums, etc:

Identificació, autenticació i control d'accessos d'usuaris. Enviament d'informació i comunicacions, prèvia subscripció. Participació i col·laboració entre els actors subscrits al PAe. Operacions de manteniment del sistema. Recol·lecció d'estadístiques d'accés.

Termini de conservació: indefinit.

Decisions automatitzades: no existixen.

LEGITIMACIÓ Consentiment de l'interessat. Necesario per a la prestació del servici. En cas de no facilitar les dades, l'interessat no podrà tindre accés de la informació restringida per a Administracions Públiques ni fer ús dels servicis de col·laboració i participació habilitats. Asímismo tampoc rebrà informació de subscripcions en els seus correus electrònics.
DESTINATARIS

Transferencias a tercers països: No previstes.

Categories de destinataris: Secretaria General d'Administració Digital i coordinadors dels òrgans i entitats del Sector Públic.
DRETS   Com exercir els seus drets: L'interessat pot exercir, quan procedisquen, els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, oposició del tractament de les dades ( i a oposar-se a l'adopció de decisions individuals automatitzades, inclosa l'elaboració de perfils, que produïsquen efectes jurídics sobre èl o li afecten significativament de manera similiar, d'acord amb el previst en l'article 22 del Reglament (UE) 2016/679), dirigint-se al responsable del tractament de forma presencial en qualsevol de les oficines de la xarxa d'assistència en matèria de registres ( https://administracion.gob.es ) o a través de la seu electrònica del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública:  https://sede.mineco.gob.es/portal/site/sede/

 

Dret a reclamar:

Condicions generals de Reutilització de la Informació del Sector Públic

Les presents condicions generals, disponibles amb caràcter permanent en  http://administracionelectronica.gob.es vincularan a qualsevol agent reutilisador pel mero fet de fer ús dels documents sotmesos a elles.

A l'efecte del present document s'entén per “agent reutilisador” tota persona, física o jurídica que reutilitze informació del sector públic, ja siga per a finalitats comercials o no comercials.

Autorització de reutilització i cessió no exclusiva de drets de propietat intel·lectual.

Les presents condicions generals permeten la reutilització dels documents sotmesos a elles per a finalitats comercials i no comercials. S'entén per reutilització l'ús de documents que obren en poder dels òrgans de l'Administració General de l'Estat i els altres organismes i entitats del sector públic estatal referits en l'article 1.2 del Reial decret 1495/2011, de 24 d'octubre(Obri en nova finestra) , pel qual es desenvolupa la Llei 37/2007, de 16 de novembre(Obri en nova finestra) , sobre reutilització de la informació del sector públic estatal, per persones físiques o jurídiques, amb finalitats comercials o no comercials, sempre que aquest ús no constituïsca una activitat administrativa pública. La reutilització autoritzada inclou, a manera il·lustrativa, activitats com la còpia, difusió, modificació, adaptació, extracció, reordenació i combinació de la informació.

El concepte de document és l'establit en l'apartat 2 de l'article 3 de la Llei 37/2007, de 16 de novembre, sobre reutilització de la informació del sector públic, per la qual cosa comprèn tota informació qualsevol que siga el seu suport material o electrònic així com la seua forma d'expressió gràfica, sonora o en imatge utilitzada, incloent, en conseqüència, també les dades en els seus nivells més desagregats o “en brut”.

Esta autorització comporta, així mateix, la cessió gratuïta i no exclusiva dels drets de propietat intel·lectual, si escau, corresponents a tals documents, autoritzant-se la realització d'activitats de reproducció, distribució, comunicació pública o transformació, necessàries per a desenvolupar l'activitat de reutilització autoritzada, en qualsevol modalitat i baix qualsevol format, per a tot el món i pel termini màxim permès per la Llei.

Condicions generals per a la reutilització.

Són aplicable les següents condicions generals per a la reutilització dels documents sotmesos a elles:

  1. Està prohibit desnaturalitzar el sentit de la informació.
  2. Ha de citar-se la font dels documents objecte de la reutilització. Esta cita podrà realitzar-se de la següent manera: “Origen de les dades: Secretaria General d'Administració Digital de el  Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública(Obri en nova finestra) ".
  3. Ha d'esmentar-se la data de l'última actualització dels documents objecte de la reutilització, sempre quan estiguera inclosa en el document original.
  4. No es podrà indicar, insinuar o suggerir que la Secretaria General d'Administració Digital de el Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública, titular de la informació reutilitzada participa, patrocina o recolza la reutilització que es duga a terme amb ella.
  5. Han de conservar-se, no alterar-se ni suprimir-se les metadades sobre la data d'actualització i les condicions de reutilització aplicables inclosos, si escau, en el document posat a disposició per a la seua reutilització.

Exclusió de responsabilitat.

La utilització dels conjunts de dades es realitzarà per part dels usuaris o agents de la reutilització baix el seu propi compte i risc, corresponent-los en exclusiva a ells respondre enfront de tercers per danys que pogueren derivar-se d'ella.

La Secretaria General d'Administració Digital del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública no serà responsable de l'ús que de la seua informació facen els agents reutilisadors ni tampoc dels danys patits o pèrdues econòmiques que, de forma directa o indirecta, produïsquen o puguen produir perjuís econòmics, materials o sobre dades, provocats per l'ús de la informació reutilitzada.

La Secretaria General d'Administració Digital de el Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública no garantix la continuïtat en la posada a la disposició dels documents reutilitzables, ni en contingut ni en forma, ni assumix responsabilitats per qualsevol error o omissió contingut en ells.

Responsabilitat de l'agent reutilisador.

L'agent reutilisador es troba sotmès a la normativa aplicable en matèria de reutilització de la informació del sector públic, incloent el règim sancionador previst en l'article 11 de la Llei 37/2007, de 16 de novembre, sobre reutilització de la informació del sector públic.

Modificacions.

Con el fin de mejorar las prestaciones del sitio web, la Secretaría General de Administración Digital del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública se reserva el derecho, en cualquier momento y sin previa notificación al usuario, a modificar ampliar o suspender temporalmente la presentación, configuración, especificaciones técnicas y servicios del sitio web, de forma unilateral.

Així mateix, es reserva el dret a modificar en qualsevol moment les presents condicions d'ús així com qualssevol altres condicions particulars

Enllaços.

Els enllaços continguts en el lloc web poden dirigir a pàgines web de tercers. La Secretaria General d'Administració Digital de el Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública no assumix cap responsabilitat pel contingut, informacions o servicis que pogueren aparéixer en aquest lloc, que tindran exclusivament caràcter informatiu i que en cap cas impliquen relació alguna entre la Secretaria General d'Administració Digital del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública i les persones o entitats titulars de tals continguts o titulars dels llocs on es troben.