REGWEB és unha aplicación para xestionar rexistros presenciais de entrada e saída dun organismo. A ferramenta xera un número de rexistro e un selo cos datos do rexistro (oficina, data e hora) que se pode imprimir sobre o documento rexistrado. Todos os rexistros almacénanse en base de datos para consultas posteriores. A aplicación permite xestionar diferentes oficinas e asignar usuarios de rexistro a cada unha delas. Ademais permite modificar rexistros efectuados, así como xerar oficios de remisión entre oficinas.
A nivel de servizos REGWEB ofrece un API de desenvolvemento para xerar de forma automática rexistros de entrada e de saída así como consultas de rexistros efectuados. Ademais ofrece a posibilidade de programar accións a realizar cando se efectúan rexistros sobre determinadas oficinas.
Características principais:
- Xeración de números de rexistro e selos.
- Xestión de oficinas de rexistro, organismos e usuarios.
- Consultas e modificacións de rexistros efectuados.
- Xeración de oficios de remisión.
- API de desenvolvemento para xerar rexistros automáticos.
- Execución de tarefas programadas segundo rexistros efectuados en determinadas oficinas.
- Gravación de macros para a creación rápida de rexistros.