Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Oficina Virtual de Trámites (OVT) da Plataforma Multicanle gencat Serveis i Trámits

  • Nomee Abreviado:
    GSIT
    Resumo:
    Proporciona aos cidadáns e empresas acceso multicanle a difrentes servizos de relación coa administración
    Destinatarios:
    Empresa , Cidadán
    Organismos Responsables:
    GENERALITAT DE CATALUNYA
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    David Sancho Insa
    935676330
    dsanchoi@gencat.cat

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    No ano 2006, a Generalitat de Catalunya (GC) determinou unha estratexia de posta en marcha de solucións tecnolóxicas corporativas de administración electrónica. Desta iniciativa naceron unha serie de proxectos que, aínda que cumpren obxectivos diferentes, son complementarios e executáronse cun sentido estratéxico de coherencia entre eles: a Plataforma de Integración e Colaboración Administrativa – PICA, a Plataforma de Relación co Cidadán (GSIT), a Plataforma de tramitación en liña (PICA-GSIT conxuntamente), a Plataforma de arquivo electrónico (SIGEDA), etc.

    Obxectivos

    • Proporcionar aos cidadáns e empresas acceso multicanle e inmediato a diferentes servizos de relación coa administración.
    • Facilitar unha visión agregada e actualizada do estado das interaccións de cidadáns e empresas coa administración, independentemente da canle polo que se orixinaron.
    • Outorgar a cidadáns e empresas a capacidade de definir as canles de aviso para ser notificados acerca de cambios e acontecementos nas súas xestións.
    • Ofrecer a cidadáns e empresas a posibilidade de xestionar os datos persoais que queren que a administración utilice para contactar con eles.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • A cualificación dos equipos técnicos involucrados, tanto internos como externos.
    • A coordinación da xestión do proxecto con diversos actores implicados e baseado en solucións modulares.
    • A calidade e coidado na súa execución foi clave para non sufrir unha posta en marcha traumática.
    • O grao de madurez dalgunha das solucións tecnolóxicas utilizadas como a tecnoloxía Adobe de formularios intelixentes.
    • A coordinación de dependencias polo alto nivel de modularidad da solución.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas