Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Oficina Virtual de Trámites (OVT) de la Plataforma Multicanal gencat Serveis i Trámits

  • Izen Laburra:
    GSIT
    Laburpena:
    Proporciona a los ciudadanos y empresas acceso multicanal a difrentes servicios de relación con la administración
    Norentzat:
    Enpresak, Herritarrak
    Erakunde arduradunak:
    KATALUNIAKO GENERALITATEA
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:

    David Insa Sancho
    935676330
    dsanchoi@gencat.cat

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Tramitación electrónica , Sitios web, sedes electrónicas y atención al ciudadano , Soporte a la tramitación electrónica
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Ekimenaren jatorria eta abiapuntua

    En el año 2006, la Generalitat de Catalunya (GC) determinó una estrategia de puesta en marcha de irtenbide teknologikoak korporatiboak administrazio elektronikoa. De esta iniciativa nacieron una serie de proyectos que, si bien cumplen objetivos diferentes, son complementarios y se han ejecutado con un sentido estratégico de coherencia entre ellos: la Plataforma de Integración y Colaboración Administrativa – PIKA herritarrekiko Harreman, plataformak ( GSIT ), plataformak on-line tramitazioa ( PICA-GSIT batera), artxibo elektronikoaren plataforman ( SIGEDA ).

    Helburuak

    • Ematea herritarrak eta enpresak kanal anitzeko sarbidea eta berehalakoa administrazioari loturiko hainbat zerbitzu.
    • Ikuspegi eguneratua osatzeko aukera (eta elkarrekintzak egoera de ciudadanos y empresas con la administración, independientemente del canal por el que se originaron.
    • Ematea herritarrei eta enpresei kanalak oharra definitzeko gaitasuna para ser notificados acerca de cambios y acontecimientos en sus gestiones.
    • Herritarrei eta enpresei eskaintzea. datuak kudeatzeko aukera administrazioak erabili nahi duten eta haiekin harremanetan jartzeko.

    Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak

    • La talde teknikoen prestakuntza tartean, barnekoak zein kanpokoak.
    • La urteko proiektua koordinatzeaz hainbat irtenbide eta inplikatutako eragile oinarritutako eredu.
    • La zaintza eta burutzapenean. funtsezkoa zen traumatikoa izan ez martxan jartzea.
    • El heldutasun maila irtenbide teknologiko batzuk teknologia adimendunak eta inprimakietan erabilitako Itxura.
    • La koordinazio bulegoak modularitatea handia duen soluzioa.
    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak