Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Oficina Virtual de Trámites (OVT) de la Plataforma Multicanal gencat Serveis i Trámits

  • Izen Laburra:
    GSIT
    Laburpena:
    Hainbat zerbitzu eskaintzen dizkie herritarrei eta enpresei administrazioarekiko harremanen jasotzeko kanal-aniztasuna
    Norentzat:
    Enpresak, Herritarrak
    Erakunde arduradunak:
    KATALUNIAKO GENERALITATEA
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:

    David Insa Sancho
    935676330
    dsanchoi@gencat.cat

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, web guneak, eta herritarren arreta egoitza elektronikoak irudian, aldeko diru-laguntza
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Ekimenaren jatorria eta abiapuntua

    2006. Urtean, kataluniako generalitateak (GC) abiarazi zuen estrategia irtenbide teknologikoak korporatiboak administrazio elektronikoa. Hainbat proiektu sortu duen ekimena, baina helburu desberdinak dituzte osagarriak dira eta beren arteko koherentzia eta zentzu estrategikoa egin da: integrazio-plataformaren eta kolaborazio – PIKA herritarrekiko Harreman, plataformak ( GSIT ), plataformak on-line tramitazioa ( PICA-GSIT batera), artxibo elektronikoaren plataforman ( SIGEDA ).

    Helburuak

    • Ematea herritarrak eta enpresak kanal anitzeko sarbidea eta berehalakoa administrazioari loturiko hainbat zerbitzu.
    • Ikuspegi eguneratua osatzeko aukera (eta elkarrekintzak egoera de ciudadanos y empresas con la administración, independientemente del canal por el que se originaron.
    • Ematea herritarrei eta enpresei kanalak oharra definitzeko gaitasuna para ser notificados acerca de cambios y acontecimientos en sus gestiones.
    • Herritarrei eta enpresei eskaintzea. datuak kudeatzeko aukera administrazioak erabili nahi duten eta haiekin harremanetan jartzeko.

    Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak

    • La talde teknikoen prestakuntza tartean, barnekoak zein kanpokoak.
    • La urteko proiektua koordinatzeaz hainbat irtenbide eta inplikatutako eragile oinarritutako eredu.
    • La zaintza eta burutzapenean. funtsezkoa zen traumatikoa izan ez martxan jartzea.
    • El heldutasun maila de alguna de las soluciones tecnológicas utilizadas como la tecnología Adobe de formularios inteligentes.
    • La koordinazio bulegoak modularitatea handia duen soluzioa.
    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak