Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Oficina Virtual de Tràmits (OVT) de la Plataforma Multicanal gencat Serveis i Trámits

  • Nomeni Abreujat:
    GSIT
    Resum:
    Proporciona als ciutadans i empreses accés multicanal a difrentes serveis de relació amb l'administració
    Destinataris:
    Empresa , Ciutadà
    Organismes Responsables:
    GENERALITAT DE CATALUNYA
    Manera d'Ús:
    Servei en xarxa per a usuari final
    Contacte:

    David Sancho Insa
    935676330
    dsanchoi@gencat.cat

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Tramitació electrònica , Llocs web, seus electròniques i atenció al ciutadà , Suport a la tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    L'any 2006, la Generalitat de Catalunya (GC) va determinar una estratègia d'engegada de solucions tecnològiques corporatives d'administració electrònica. D'aquesta iniciativa van néixer una sèrie de projectes que, si bé compleixen objectius diferents, són complementaris i s'han executat amb un sentit estratègic de coherència entre ells: la Plataforma d'Integració i Col·laboració Administrativa – PICA, la Plataforma de Relació amb el Ciutadà (GSIT), la Plataforma de tramitació en línia (PICA-GSIT conjuntament), la Plataforma d'arxiu electrònic (SIGEDA), etc.

    Objectius

    • Proporcionar als ciutadans i empreses accés multicanal i immediat a diferents serveis de relació amb l'administració.
    • Facilitar una visió agregada i actualitzada de l'estat de les interaccions de ciutadans i empreses amb l'administració, independentment del canal pel qual es van originar.
    • Atorgar a ciutadans i empreses la capacitat de definir els canals d'avís per ser notificats sobre canvis i esdeveniments en les seves gestions.
    • Oferir a ciutadans i empreses la possibilitat de gestionar les dades personals que volen que l'administració utilitzi per contactar amb ells.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    • La qualificació dels equips tècnics involucrats, tant interns com a externs.
    • La coordinació de la gestió del projecte amb diversos actors implicats i basat en solucions modulars.
    • La qualitat i cura en la seva execució va ser clau per no sofrir una engegada traumàtica.
    • El grau de maduresa d'alguna de les solucions tecnològiques utilitzades com la tecnologia Adobi de formularis intel·ligents.
    • La coordinació de dependències per l'alt nivell de modularitat de la solució.
    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interèsSolucionis Relacionades