Hasierako sistema behar hainbat hobekuntza eta informazioa eman ahal izateko denbora moduan erabiltzen dituen beharren arabera (hiritarrei Instalatzen. arazoak konpontzen dira eta Horiei esker hobekuntza neurtzeko adierazleak ez erabiltzea herritarrekin harreman, informazio estandarizatua eta denboran modu homogeneo eta ez erabiltzea, prozesuak hobetzeko ekintzak definitu ezina, negozio eta eragiketa transakzio gordetzeko joera bat ez izatea sustatuko duen filosofia analitikoak (zerbitzuan kalitatea hobetzeko herritarren irudian.
Helburuak
AE, administrazioak aurrera jarraitu "
mantendu zuen. etengabe eguneratzen den erradiografia bidezko zerbitzuak erabiltzeko bideak ezarri.
Eskura duen informazioa
herritarren eta administrazioaren arteko erlazioa neurtzen
eta definitzea. irudian, prozesu eta zerbitzuen hobekuntza ekintzak.
ikuspegi analitikoa, horretarako bideratutako metodologia adostua eragiketen urteko negozio urrun.
Beste batzuk
aeren behatokia sortzeko oinarria
horri esker, besteak beste:
Ematea
aeren politikak eta estrategiak ezagutzea
HERRI-ADMINISTRAZIO bakoitzean egin diren.
Ikerketak argitaratzea, txostenak eta ekintzak
aeren eremuan egin.
Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak
Nagusiak
zailtasunak
datuen iturriak bilatzen ziren. zerbitzu bakoitzarentzat, neurri homogeneoak definitzea, eta eragindako ondorioak datuak babesteko eta informazioa ematea
.
Funtsezko alderdiak
piezak izan duten garapena (izatea. halakoetan, erauzketan, hedagarritasuna bultzatu, identifikatu eta bat eredu homogeneo egiteko zerbitzuak
.
Hainbat
ikasgaiak
bat: definición clara de objetivos y piezas a medir, el uso de métricas e indicadores de medición y la integración con arquitecturas corporativas
funtzio gehiago nahi dugu etorkizunean.
Guztiak
aldatu lerroak
pasan por incorporar todos los servicios electrónicos y piezas a monitorizar, integrar el nuevo registro entrada/salida y realizar una mejor gestión y elaboración de informes.