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Monitorización de aplicaciones y servicios de la Comunidad de Madrid prestados total o parcialmente por ICM

  • Izen Laburra:
    CEMOP
    Laburpena:
    Denbora errealean monitorizatzea eta madrilgo erkidegoko funtsezko zerbitzuak horietan gertaerak detektatzea, horrela dela detektatu anomalia Horiek funtzionamendu arruntean.
    Norentzat:
    Herritar, Enpresa
    Erakunde arduradunak:
    Nola erabili:
    Sareko zerbitzu azpiegiturak
    Kontaktua:

    Juan Ramón fruitu Palomino
    juan.palomino@madrid.org 915801051/
    Informatika eta komunikazio bulegoa
     

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Elektroniko izapidea
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Ekimenaren jatorria eta abiapuntua

    Monitorizaba 2009ra arte ez da etengabe, zerbitzuen beharrak betetzeko epe zehatzak beteko da bakarrik proiektu abordaban funtsezko zerbitzuak.
    En 2009 se crea el Área de Gestión de Sistemas de Control y se fijan bases, analizan medios y herramientas de ICM necesarias para iniciar la monitorización de servicios, aplicaciones e infraestructuras. Se termina el año con la monitorización del portal www.madrid.org (Leiho berri batean Irekitzen Du) . Durante el año 2010, se establecen como objetivos llegar a la monitorización de 10 servicios críticos.

    Helburuak

    • Denbora errealean monitorizatzea zerbitzu kritikoak madrilgo erkidegoko eta horietan gertaerak detektatzea, horrela dela detektatu anomalia Horiek funtzionamendu arruntean.
    • Gorabeherak jakinaraztea agerpena a las áreas de cliente para su información al cliente y usuario y a las áreas técnicas encargadas de ziurtatu aktibatu erabakitzeko mekanismoak .
    • Egitea informes periódicos y a demanda de rendimiento y evolución de los servicios horri esker, hobekuntzak gorabehera hartu aurretik ere kritika gehien agertzen diren zerbitzuen funtzionamenduan.

    Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak

    • Kritikoa definir el alcance y fijar prioridades sobre servicios críticos y centrarse únicamente en desarrollar funcionalidades sobre dichos servicios helburu garrantzitsua lortu duten hainbat kostu handirik balio, bezeroak eta erabiltzaileak.
    • Asmoa da zerbitzu berriak. egonkortasuna hobetzeko, tresna berriak ezartzea eta jarraipena hobeto ezagut ditzaten (xehetasun-maila, antzemandako gorabeherak dagozkien alderdi diren zerbitzuetan.
    • Epe ertainera: se incorporará la información de estado de los servicios a los propios canales de acceso herritarrak (AE).
       
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