REGWEB és una aplicació per a gestionar registres presencials d'entrada i eixida d'un organisme. La ferramenta genera un nombre de registre i un segell amb les dades del registre (oficina, data i hora) que es pot imprimir sobre el document registrat. Tots els registres s'emmagatzemen en base de dades per a consultes posteriors. L'aplicació permet gestionar diferents oficines i assignar usuaris de registre a cadascuna d'elles. A més permet modificar registres efectuats, així com generar oficis de remissió entre oficines.
A nivell de servicis REGWEB oferix un API de desenvolupament per a generar de forma automàtica registres d'entrada i d'eixida així com consultes de registres efectuats. A més oferix la possibilitat de programar accions a realitzar quan s'efectuen registres sobre determinades oficines.
Característiques principals:
- Generació de nombres de registre i segells.
- Gestió d'oficines de registre, organismes i usuaris.
- Consultes i modificacions de registres efectuats.
- Generació d'oficis de remissió.
- API de desenvolupament per a generar registres automàtics.
- Execució de tasques programades segons registres efectuats en determinades oficines.
- Gravació de macros per a la creació ràpida de registres.