accesskey_mod_content
CTT - Centro de Transferencia de Tecnoloxía

Oficina de soporte á implantación e evolución da Administración electrónica na Comunidade de Madrid

  • Indicadores:
    • Aliñación das liñas estratéxicas de desenvolvemento do AE coas accións dos diferentes proxectos.
    • Modelo de éxito na coordinación, xestión e seguimento do AE.
    • Primeiro posto no ranking do Informe eEspaña 2010 da Fundación Orange.

    Descrición Funcional

    O proxecto consistiu na puesta en marcha y ejecución de una Oficina de soporte a las unidades responsables del desarrollo de la AE en la coordinación, seguimiento y control de la evolución, implantación y explotación de las distintas medidas de modernización y mejora de la Administración regional, dando apoio e asistencia especializada e experta nos traballos de control e seguimento dos proxectos, recompilación de información e documentación asociada, xeración de informes, apoio na comunicación e divulgación e seguimento da evolución do AE.
    Desde o punto de vista funcional, os labores da Oficina consistían en:

    • Constituírse en principal axente impulsor, coordinador e dinamizador das distintas accións de modernización e desenvolvemento do AE no marco da Comunidade de Madrid.
    • Apoyo integral en tareas administrativas y técnicas y asesoramiento especializado, permanente independiente en relación cos distintos ámbitos da xestión dos proxectos de AE.
    • Deseño de indicadores, monitorización, seguimento e explotación permanente do estado e grao de avance dos proxectos e do uso dos servizos de AE por cidadáns, empresas e empregados públicos, identificando posibles desviacións e deseñando accións de mellora.
    • Deseñar, construír e manter actualizadas as ferramentas de traballo e as BBDD de documentación (entre os proxectos xestionados está o redeseño de procedementos, polo que unha ferramenta crave de xestión era o Inventario de Procedementos).
    • Ser fonte de xeración de ideas á hora de identificar, deseñar e pór en marcha novas e innovadoras iniciativas e proxectos (OpenGovernment, Redución de cargas administrativas, simplificación e redeseño de procedementos, posicionamento en redes sociais, etc.).

    Desde o punto de vista organizativo, a Oficina levou a cabo a interlocución e coordinación entre a DGCSyAC e ICM e os distintos axentes e proxectos, así como a homogenización e normalización dos distintos proxectos de AE e modernización na Comunidade de Madrid.

    Desde o punto de vista operativo, deseñáronse e implantaron un conxunto de protocolos e procedementos destinados á coordinación de axentes, xestión de proxectos, seguimento de iniciativas, xestión documental e do coñecemento asociado aos proxectos, xestión do cambio e formación e comunicación e difusión de logros e resultados.

    Para a exitosa actividade da Oficina foi clave dispor dun conxunto de ferramentas e instrumentos que se poden clasificar por categorías: Seguimento de proxectos (DotProject), xestión de versións (Borland StarTeam), Gestión documental, comunicación e difusión (Joomla), aplicacións desenvolvidas en PHP, diagramación de fluxos (Bizagi e MS Visio), xestión de incidencias (Remedy, Barbantesas), etc.

    Descrición Técnica

Responsable