Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Kontratazio-espedienteen Kudeatzaile Elektronikoa

  • Adierazleak:
    • 2008ko maiatzetik urrira bitartean 25.600 espediente izapidetu sail eta erakunde bakoitzeko bi pilotu hirurak.
    • Premio CATCert 2008 a la mejor iniciativa de uso de la firma electrónica dentro de una Administración Pública.

    Deskribapen Funtzionala

    Datza ekimena definizioa, eraikuntza eta kontratazio espediente Elektronikoa kudeatzeko Sistema ezartzea (GEEC) generalitateak erabilera guztietarako. hondakinen kudeaketak izan dituen kontratu mota, kontratuen legediari eta sail eta erakunde bakoitzaren beharretara egokitzen den.

    El GEEC posibilita la obtención directa de información por parte de los diferentes agentes que intervienen en el procedimiento de contratación por medio del sistema de BIW que lleva asociado (disponibilidad de informes ejecutivos y operativos sobre la información del sistema) y, además, permite la transmisión electrónica de la información requerida por otros sistemas (RPC).


    Jarraitu urrats hauek ezartzeko honako hauek:

    • Sail eta erakunde pilotua ezartzea e integración de la aplicación con otros sistemas de contratación de la Generalitat. Realización de correctivos y evolutivos necesarios.
    • Ezarri eta hedatzeko irudian, gainerako sail eta erakunde ezberdinak aplikatzea . Se ha licitado el despliegue en 3 Lotes y se han definido diferentes Servicios de Mantenimiento de soporte a las diferentes empresas licitadoras, Departamentos, Organismos y usuarios finales

    Ikuspuntu funtzionala zereginak eta jarduera osoa du, kontratazio espedienteen kudeaketarako funtsezko, dokumentuak eta espedienteak kontsultatu ematen du egoera, eta erantsitako dokumentuak sinatzea, kudeaketa eraginkorra sortak, fakturak eta kontratu txikiak zuzenean iristeko, espediente deszentralizatua irudian, integrazio ekonomikoa, kudeaketa-sistema, aplikazioak eta beste erregistroak, komunikazioak eta berriak sortzeko, gizarteratzea, eta sinadura elektronikoa eta jarduera kontrolatzen du parametrizazioa.

    Ikuspuntu antolakuntza Proiektua gauzatzen dira unitateak ezartzea, alegia: kontratazio organoak, kontratazio unitateak, unitate ekonomikoa kudeatzea, esku-hartzea eta ekonomi kontroleko Organo eta unitate eragileak, aholkularitza juridikoa, dokumentazio eta artxibo eta zuzendaritzako unitate guztien.

    Deskribapen Teknikoa

    La irtenbide teknologikoa se basa principalmente en dos soluciones de mercado: SAP y Documentum.

    • Aldea SAP oinarritzen da. SAP Netwaver, RMS modulua erantzuteko bideratzea, PI sistema batzuekin integratzeko. BW informazioa aztertzea eta ustiatzeko kontratua. SAP Ataria sarbide-puntu bakar gisa, edukien kudeatzailea.
    • Dokumentuak kudeatzea konpondu zen, Documentum kontratuaren dokumentuen kudeaketa egiteko, eta erabat integratuta bideratzailea.
    • La Datu-basea erabili du oinarri. Oracle 10 plataforma.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna