El Directorio Común de Unidades Orgánicas y Oficinas, gestionado por la Secretaría General de Administración Digital, da respuesta al artículo 9 del Esquema Nacional de Interoperabilidad, el cual especifica:
“ herri-administrazioek
bateratasun bat izan beharko dute, eguneratua eta erregistro bulegoak-organoen eta herritarrei arreta emateko, eta haren beren arteko harremanak. Organo Horiek eta bulegoak
aurreproiektuko planoak honela kodifikatuko dira argi eta garbi adierazi nahi dituena
eta kodeketa horri hedatuko. herri-administrazioen arteko ”
“Cada Administración pública regulará la forma de creación y mantenimiento de este Inventario, que se enlazará e interoperará con el Inventario de la Administración General del Estado en las condiciones que se determinen por ambas partes y en el marco de lo previsto en el presente real decreto; en su caso, las Administraciones públicas podrán hacer uso del citado Inventario centralizado para la creación y mantenimiento de sus propios inventarios”.
COMÚN DIREKTORIOA:
Inbentario hori, estatuko administrazio orokorraren bidez ezarri direktorio komunean (DIR3), erlazio hierarkikoa estrategiaren egitura aldatzea, Administrazio kodifikazioa eta eguneratzen parte hartzen duten administrazioetan, alde guztietatik Bakarra, ardurak partekatzeko.
Mantentze-kodeak eta informazioaren bizitza-zikloaren kudeaketa funtsezkoa da, eta, horretarako, besteak beste, direktorioaren eta lantaldeak eratzea lotutako metadatuen elkarreragingarritasun-arau teknikoak espediente elektronikoa, datu-trukea Erregistroko erakundeen artean (SICRES 3.0), bereziki:
Espediente Elektronikoak organoaren kodea izan behar dira, haren izenean eta bere edukiak fitxategia.
Informazioa, erregistroetako idazpenak loturik dago erregistro-bulegoaren kodea diren arren, eta kodea Órgano-unitateko.
Faktura Elektronikoak identifikatzea eta izapideak egiteko unitatea. organo kudeatzaileak behar dute, identifikatutako Órgano kodea.
BALDINTZAK
DIR3 zerbitzu bat da, eta ez da behar da hodei
instalatzeko prozedura eta mantentze-erakundeak. Hala ere, erakunde interesdunak egin behar du:
- Interneteko konexioa izatea edo SARA Sarearen erabiltzaileen pc-etan.
-, Aukeran, sartu baliozko ziurtagiri digitala izatea, bere gain hartzen erabiltzaileak
- Trasladar y cumplir las normas y condiciones de cumplimentacion de la información definidas en la guía de buenas prácticas, así como seguir el procedimiento establecido sobre la Gestión del Cambio de las unidades orgánicas.