- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
ROLSAC és un xestor de contidos de información administrativa. Está pensado para que o persoal non técnico poida administrar a información dunha administración pública nas súas páxinas web. A ferramenta permite definir diferentes perfís de usuario (editor, supervisor e administrador) e asignalos a unidades administrativas concretas ás cales terá acceso. A ferramenta funciona como agregador de contidos doutras administracións, configurandose como un xestor multiadministrativo.
Por este motivo, define un conxunto de puntos de conexión con xestores de contidos externos que permiten intercambiar a información administrativa entre sistemas diferentes. Neste sentido, ROLSAC está integrado co portal do portelo único de directiva de servizos ( EUGO ) de forma tal que todos os trámites introducidos no xestor que son afectados pola directiva de servizos europea transmítense de forma automática ao portal EUGO.
Características principais
- Xestión de información administrativa: organigrama, procedementos administrativos, normativa, fichas informativas e persoal.
- Segmentación de contidos por familia, materias, feitos vitais, público obxectivo, etc...
- Soporte de contido multiadministrativo.
- Facilidade de integración con xestores de contidos externos.
- Integración co portal EUGO.
- Indexación de contidos mediante Lucene.
- Posibilidade de integración con plataformas de tradución automática de contidos.
- Soporte multiidioma.
- Estatísticas de uso e auditorias de acceso.