ROLSAC és un gestor de continguts d'informació administrativa. Està pensat perquè el personal no tècnic puga administrar la informació d'una administració pública en les seues pàgines web. La ferramenta permet definir diferents perfils d'usuari (editor, supervisor i administrador) i assignar-los a unitats administratives concretes a les quals tindrà accés. La ferramenta funciona com a agregador de continguts d'altres administracions, configurandose com un gestor multiadministratiu.
Per aquest motiu, definix un conjunt de punts de connexió amb gestors de continguts externs que permeten intercanviar la informació administrativa entre sistemes diferents. En este sentit, ROLSAC està integrat amb el portal de la finestreta única de directiva de servicis ( EUGO ) de forma tal que tots els tràmits introduïts en el gestor que són afectats per la directiva de servicis europea es transmeten de forma automàtica al portal EUGO.
Característiques principals
- Gestió d'informació administrativa: organigrama, procediments administratius, normativa, fitxes informatives i personal.
- Segmentació de continguts per família, matèries, fets vitals, públic objectiu, etc...
- Suport de contingut multiadministratiu.
- Facilitat d'integració amb gestors de continguts externs.
- Integració amb el portal EUGO.
- Indexació de continguts mitjançant Lucene.
- Possibilitat d'integració amb plataformes de traducció automàtica de continguts.
- Suporte multiidioma.
- Estadístiques d'ús i auditorias d'accés.