PPE permite o pago telemático de taxas e a súa posterior presentación a través de Rexistro Telemático. A información do pago proporciónana as aplicacións integradas coa plataforma.
Os obxectivos que cumpre esta aplicación no seu parte para o cidadán son os seguintes:
- Integración coa Pasarela de Pagos a través do seu Axente de Acceso
- Integración coas aplicacións de pago de taxas do Goberno de Aragón
- Verificación dos datos a través de Certificado Electrónico
- Xeración dun PDF co xustificante do pago, NRC, e a información dispoñible da persoa que autoriza o pago
- Almacenamento en logs dos usuarios que acceden á aplicación
- Integración con Documentum e Rexistro telemático
- Xeración de documento PDF de autorización de pago
- Verificar e descargar a sinatura de documentos.
- Engadir comentarios
A finalidade do portal do empregado público é:
- Listar os pagos realizados correctamente
- Visualizar o detalle dun pago
- Descargar documentos
- Verificar e descargar a sinatura de documentos.
- Engadir comentarios.
Tamén dispón dun portal dedicado á administración:
- Modificación de propiedades de configuración (URLs, mensaxes de erro, etc.)
- Listaxe de taxas admitidas
- Alta, modificación ou borrado de taxas
- Listaxe de códigos xestores
- Alta, modificación ou borrado de códigos xestores