PPE permet el pagament telemàtic de taxes i la seua posterior presentació a través de Registre Telemàtic. La informació del pagament la proporcionen les aplicacions integrades amb la plataforma.
Els objectius que complix esta aplicació en la seua part per al ciutadà són els següents:
- Integració amb la Passarel·la de Pagaments a través del seu Agent d'Accés
- Integració amb les aplicacions de pagament de taxes del Govern d'Aragó
- Verificació de les dades a través de Certificat Electrònic
- Generació d'un PDF amb el justificant del pagament, NRC, i la informació disponible de la persona que autoritza el pagament
- Emmagatzematge en logs dels usuaris que accedixen a l'aplicació
- Integració amb Documentum i Registre telemàtic
- Generació de document PDF d'autorització de pagament
- Verificar i descarregar la firma de documents.
- Afegir comentaris
La finalitat del portal de l'empleat públic és:
- Llistar els pagaments realitzats correctament
- Visualitzar el detall d'un pagament
- Descarregar documents
- Verificar i descarregar la firma de documents.
- Afegir comentaris.
També disposa d'un portal dedicat a l'administració:
- Modificació de propietats de configuració (URL, missatges d'error, etc)
- Llistat de taxes admeses
- Alta, modificació o esborrat de taxes
- Llistat de codis gestors
- Alta, modificació o esborrat de codis gestors