- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
PPE permet el pagament telemàtic de taxes i la seva posterior presentació a través de Registro Telemático. La informació del pagament la proporcionen les aplicacions integrades amb la plataforma.
Els objectius que compleix aquesta aplicació en la seva part per al ciutadà són els següents:
- Integració amb la Passarel·la de Pagaments a través del seu Agente de Acceso
- Integració amb les aplicacions de pagament de taxes del Govern d'Aragó
- Verificació de les dades a través de Certificado Electrónico
- Generació d'un PDF amb el justificant del pagament, NRC, i la informació disponible de la persona que autoritza el pagament
- Emmagatzematge en logs dels usuaris que accedeixen a l'aplicació
- Integració amb Documentum i Registre telemàtic
- Generació de document PDF d'autorització de pagament
- Verificar i descarregar la signatura de documents.
- Afegir comentaris
La finalitat del portal de l'empleat públic és:
- Llistar els pagaments realitzats correctament
- Visualitzar el detall d'un pagament
- Descarregar documents
- Verificar i descarregar la signatura de documents.
- Afegir comentaris.
També disposa d'un portal dedicat a l'administració:
- Modificació de propietats de configuració (URL, missatges d'error, etc)
- Llistat de taxes admeses
- Alta, modificació o esborrat de taxes
- Llistat de codis gestors
- Alta, modificació o esborrat de codis gestors