- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Situación de partida e orixe da iniciativa
A Lei 56/2007 de Medidas de Impulso da Sociedade da Información establece a obligatoriedad del uso de la factura electrónica en la contratación con el sector público estatal.
Ata a realización do proxecto, o JCCM viña recibindo as facturas de forma física (correo postal ou entrega en man) sen punto único de entrada para o rexistro das mesmas.
Ademais, as facturas eran incorporadas ao sistema de xestión de forma manual, e almacenadas fisicamente en papel. Non existía un procedemento automático de recepción, rexistro nin de tratamento.
Obxectivos
- Optimizar o proceso de recepción de documentos-factura dos provedores da Xunta de Comunidades de Castela A Mancha (JCCM), mellorando a súa relación comercial e a xestión interna dos documentos nos sistemas, e posibilitando o envío de facturas en formato electrónico de acordo con a lexislación vixente.
- Reducir os elevados custos da xestión manual da facturación, en beneficio dos provedores e do propia JCCM.
- Coñecer con exactitude, rapidez e precisión as entradas e os rexistros das facturas nos sistemas do JCCM.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- Presentouse como aspecto crave recibir forte e decidido respaldo do JCCM na adopción de instrumentos normativos necesarios como la Orden de 01/09/2010, de la Vicepresidencia y Consejería de Economía y Hacienda, y la Resolución de 22/11/2010, de la Intervención General.
- Será elemento crave así mesmo na próxima implantación da contratación electrónica na Administración rexional.
- A resistencia ao cambio desaparece ao percibir os usuarios internos as melloras que o sistema proporciona de forma practicamente inmediata, e que os procedementos habituais non ven alterados e a colaboración das áreas é plena.