Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Central de Información do Sector Público

  • Nomee Abreviado:
    CISP
    Resumo:
    Crear un modelo unificado de Información do Sector Público Rexional integrado e interoperable que agrupe, aproveitando as novas tecnoloxías, a todos os entes públicos dependentes da Xunta de Comunidades de Castela A Mancha (JCCM), así como nos que esta participe.
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Contacto:

    D.X. SE e as Telecomunicacións
    925 266 210

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Detectábanse perdidas de información sobre investimentos e actividades das entidades públicas ao estar fóra dos Orzamentos Xerais e da Conta Xeral, en parte debido ao gran aumento e complexidade do sector público autonómico. Así mesmo, a creación da Central de Información facilitaría o cumprimento da Lei Xeral de Estabilidade Orzamentaria, así como os Acordos do Consello de Política Fiscal e Financeira, establecendo unha canle de normalización, sistematización e centralización da información dos distintos entes públicos e axentes que a demandan.

    Obxectivos

    • Crear un modelo unificado de “Central de Información do Sector Público Rexional” integrado e interoperable que agrupe, aproveitando as novas tecnoloxías, a todos os entes públicos dependentes da Xunta de Comunidades de Castela A Mancha (JCCM), así como nos que esta participe.
    • Facilitar a toma de decisións estratéxicas no ámbito das finanzas públicas e a xestión económica do conxunto de entes públicos do JCCM.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • O sistema aumenta a “calidade” da información obtida, posto que evita erros ou omisións na información requirida e permite que a información estea dispoñible para os departamentos implicados na xestión dos entes públicos.
    • A transparencia no ámbito da xestión dos fondos públicos implica unha aposta decidida por un cambio conceptual da administración, que tradicionalmente viña escudándose nunha serie de prerrogativas para manter a opacidade do seu funcionamento.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas