Situación de partida e orixe da iniciativa
A Cidade Autónoma de Melilla atópase inmersa no camiño xa iniciado durante os últimos anos cara á modernización administrativa dentro da nova sociedade da información. Evolucionou sobre un modelo de xestión fundamentado nun sistema de información integrado e baseado no “dato único” e o principio de orientación ao cidadán, baseándose no TIC. Para iso, actualizou os seus sistemas de xestión interna e estableceu novas canles de relación cos cidadáns e empresas mediante servizos de eAdministración.
Obxectivos
- Actualizar o Portal Municipal ao xestor de contidos LocalWeb da plataforma Avanza Local Solucións.
- Evolución dos sistemas de xestión internos Rexistro e Xestión de Poboación.
- Ampliar os servizos telemáticos aos cidadáns implantando un sistema de notificacións electrónicas seguras a través da plataforma de correos.
- Completar o sistema de xestión documental e implementar ferramentas para a reutilización de documentos e o arquivo electrónico.
- Incorporar os servizos de Interoperabilidade Verificación de residencia e Rede 060.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- A principal e practicamente única dificultade foi a formación e redeseño de procedementos.
- O proxecto é posible grazas á existencia previa dun consolidado e integrado sistema de xestión interno, dado que o núcleo principal de aplicacións corporativas esta moi integrado.
- Despregouse unha rede propia de telecomunicación baseada en fibra óptica e conexións wimax de interconexión de todas a dependencia que están moi dispersas.
- A penetración na Administración de ferramentas informáticas, correo electrónico e acceso a Internet e Intranet é practicamente do 100%.
- A virtualización de servidores ofrece unha gran versatilidade na implantación de novas solucións.