Partint del concepte d'Incidència, entès com tota aquella pregunta plantejada per un ciutadà en el servei 060 i a la qual el primer nivell d'aquest servei no ha pogut contestar, obrint-se així un procediment intern per a la seva resolució i posterior enviament de resposta al ciutadà, es defineixen com a característiques principals de l'aplicatiu les que segueixen:
- Interfície gràfica per al manteniment d'incidències.
Es disposa d'una interfície Web a nivell Intranet que permet realitzar totes les tasques de manteniment d'incidències i canvis d'estat de les mateixes - Interfície gràfica per al manteniment d'usuaris.
Es disposa d'una interfície Web a nivell Intranet que permet realitzar totes les tasques de manteniment d'usuaris, així com el control dels permisos i rols dels mateixos dins de l'aplicatiu. - Sistema de generació d'informes d'incidències.
Es generen informes amb la informació de les incidències així com dels accessos dels usuaris a les mateixes amb els següents resultats entre uns altres:- Incidències resoltes
- Incidències resoltes per usuari
- Incidències pendents de solució