Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Plataforma de Interoperabilidade do Goberno de Canarias

  • Indicadores:
    • Implantáronse 11 servizos.
    • Formación completa a todos os interlocutores e responsables funcionais de todas as Consellerías.

    Descrición Funcional

    A iniciativa ten como fin desenvolver a plataforma PLATINO do Goberno de Canarias para dar soporte á administración electrónica, cun modelo de arquitectura onde a reutilización e os distintos aspectos de interoperabilidade son os eixos que marcaron a estratexia.

    As fases para o desenvolvemento do sistema foron: Fase previa, reingeniería, simplificación e normalización; Fase de Inicio, establecemento de comunicación, validación, definición do alcance preliminar; Análise da integración; Construción, deseño e integración do procedemento coa plataforma, e en paralelo o axuste se é necesario; Probas de integración; Posta en produción do procedemento; Creación dunha oficina técnica de soporte á plataforma; Protocolo de reporte de incidencias sobre a plataforma; Protocolo de despregamento de novas versións dos diferentes servizos que compón a plataforma.

    Desde o punto de vista funcional, PLATINO ten carácter único e obrigatorio para toda a Admon de Canarias e os seus organismos públicos. Os servizos existentes en PLATINO deberán ser utilizados para todas aquelas funcionalidades que se pretendan ofrecer relacionadas coa prestación de servizos por medios electrónicos, como a firma dixital, o rexistro de entrada / saída, a xestión de documentos electrónicos de tramitación, etc.

    Desde o punto de vista organizativo, existe unha Oficina Técnica de PLATINO (OTP) para dar soporte a todos aqueles sistemas que desexen integrarse e operar coa plataforma, sendo responsable da resolución de incidencias e xestión dos desenvolvementos correctivos e evolutivos, incluíndo o despregamento daqueles novos servizos que sexan de utilidade para a organización.

    Desde o punto de vista operativo, PLATINO está dispoñible 365 días ao ano, 24 horas ao día.

    Descrición Técnica

    En relación á solución e arquitectura tecnolóxica, adoptouse a Arquitectura Orientada ao Servizo (SOA), onde as aplicacións distribuídas están compostas de servizos granulares e reutilizables, con interfaces ben definidas, públicas e conformes a estándares. Adicionalmente segue outras paradigmas arquitectónicos:

    • É unha Arquitectura Dirigida por Mensajes (MDA), onde as aplicacións emisoras envían mensaxes ás aplicacións receptoras.
    • É tamén unha Arquitectura Dirixida por Eventos (EDA), onde as aplicacións poden xerar e consumir mensaxes de forma totalmente desaxustada (de forma asíncrona).

    Para integrar todos estes aspectos necesitábase basear a plataforma nun modelo de Enterprise Service Bus (ESB).

Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas