- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El sistema PFI aporta un punt únic en el qual es poden firmar tot tipus de documents d'una organització.
Les principals funcions que exercix són les següents:
- Preparació de documents per a firmar, per a un o diversos firmant.
- Revisión i rebuig de documents prèviament a la seua firma.
- Firma simple de documents per un sol firmant.
- Firma de múltiple de diversos firmant en paral·lel.
- Firma amb segell d'òrgan.
- Verificació de firmes.
- Consulta de documents preparats per a l'usuari i per l'usuari.
- Consulta de documents firmats per l'usuari i per altres usuaris que hagen sigut preparats per l'usuari.
- Consulta de documents en estat esborrador que hagen sigut preparats per l'usuari.
- Consulta de documents preparats per altres aplicacions.
Components:
- Core: posseïx la lògica de negoci de l'aplicació i exposa en forma de servicis web les funcionalitats perquè siguen utilitzades per components externs si fóra necessari.
- Priv: aplicació web d'accés restringit als usuaris autoritzats per SIU. Este component és el que posseïx tota la funcionalitat de l'aplicació.
- Admin: aplicació web de configuració i administració del sistema.
Per a poder utilitzar l'aplicació, l'únic requisit és estar donat de alta en SIU.