- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El sistema PFI aporta un punt únic en el qual es poden signar tot tipus de documents d'una organització.
Les principals funcions que exerceix són les següents:
- Preparació de documents per signar, per a un o diversos signants.
- Revisión i rebuig de documents prèviament a la seva signatura.
- Signatura simple de documents per un sol signatari.
- Signatura de múltiple de diversos signants en paral·lel.
- Signatura amb segell d'òrgan.
- Verificació de signatures.
- Consulta de documents preparats per a l'usuari i per l'usuari.
- Consulta de documents signats per l'usuari i per altres usuaris que hagin estat preparats per l'usuari.
- Consulta de documents en estat esborrador que hagin estat preparats per l'usuari.
- Consulta de documents preparats per altres aplicacions.
Components:
- Core: posseeix la lògica de negoci de l'aplicació i exposa en forma de serveis web les funcionalitats perquè siguin utilitzades per components externs si fos necessari.
- Priv: aplicació web d'accés restringit als usuaris autoritzats per SIU. Aquest component és el que posseeix tota la funcionalitat de l'aplicació.
- Admin: aplicació web de configuració i administració del sistema.
Per poder utilitzar l'aplicació, l'únic requisit és estar donat de alta en SIU.