- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
O sistema PFI achega un punto único no que se poden asinar todo tipo de documentos dunha organización.
As principais funcións que desempeña son as seguintes:
- Preparación de documentos para asinar, para un ou varios asinantes.
- Revisión e rexeitamento de documentos previamente á súa firma.
- Firma simple de documentos por un só asinante.
- Sinatura de múltiple de varios asinantes en paralelo.
- Firma con selo de órgano.
- Verificación de firmas.
- Consulta de documentos preparados para o usuario e polo usuario.
- Consulta de documentos firmados por el usuario y por otros usuarios que hayan sido preparados por el usuario.
- Consulta de documentos en estado borrador que hayan sido preparados por el usuario.
- Consulta de documentos preparados por outras aplicacións.
Compoñentes:
- Core: posee la lógica de negocio de la aplicación y expone en forma de servicios web las funcionalidades para que sean utilizadas por componentes externos si fuera necesario.
- Priv: aplicación web de acceso restringido a los usuarios autorizados por SIU. Este componente es el que posee toda la funcionalidad de la aplicación.
- Admin: aplicación web de configuración e administración do sistema.
Para poder utilizar a aplicación, o único requisito é estar dado de alta en SIU.