- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El sistema Ateneu es compon de diversos mòduls que s'executen independentment i que s'instal·len en els diferents llocs de treball implicats en l'assistència al client, connectats mitjançant una xarxa corporativa.
Mòdul Servidor
És el mòdul principal, que coordina i controla a la resta. Gestiona la base de dades que dona suport al sistema. La configuració de la instal·lació es realitza des de l'equip on estiga instal·lat este mòdul.
Mòdul Gestor
Mòdul d'accés al servici mitjançant l'emissió de tiquets i gestió de la relació de cites. Disposa de les funcionalitats necessàries per a la gestió dels clients i resolució d'incidències en l'atenció al client.
Mòdul Autoservici
Mòdul d'accés al servici mitjançant l'emissió desatesa de tiquets, de manera que el propi client tria el servici i s'identifica si escau.
Mòdul Administrador
Mòdul de configuració i control de l'estat del servici, on es visualitzen els tiquets atesos i pendents de cada cua, estat dels operadors i on es podran introduir modificacions en la gestió del servici en temps real.
Mòdul Monitor
Mòdul per a l'emissió d'avisos per pantalla i altaveus.
Mòdul Operador
Mòdul de captura d'esdeveniments (lliure, inici, fi, etc.) i informació a l'operador.