Situación de partida e orixe da iniciativa
Tomando o LAECSP como referencia, o CM deseñou unha folla de ruta para a consecución efectiva de “Plan para o Desenvolvemento do Dereito dos Cidadáns a Relacionarse Electronicamente co CM”. Un elemento fundamental consistía en acometer un proxecto para a mellora dos procesos internos e simplificación da tramitación administrativa, asociada ao uso dos servizos públicos polos cidadáns. Iniciouse un proceso que se culminou coa posta a disposición de cidadáns e empresas, dun conxunto de 850 procedementos administrativos accesibles a través de medios electrónicos.
Obxectivos
- Dispor dun inventario completo e actualizado de procedementos administrativos e unha relación permanentemente actualizada de servizos e trámites prestados pola Comunidade de Madrid, así como unha metodoloxía para o seu mantemento.
- Redeseñar, simplificar e homoxeneizar a documentación necesaria para facilitar a interacción de cidadáns/empresas coa Administración da Comunidade de Madrid a través de Internet.
- Fomentar unha cultura de cooperación nos diferentes axentes intervenientes na tramitación dos procedementos administrativos e servizos públicos prestados pola Comunidade de Madrid aos cidadáns e empresas.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- É crucial establecer metodoloxías, protocolos e estándares de documentos que sirvan como base aos distintos perfís para executar as tarefas propias de redeseño e construción dos formularios e simplificación de procedementos.
- Tívose que modificar o protocolo de traballo e as aplicacións e ferramentas asociadas ao proxecto de face a tratar as futuras convocatorias dos procedementos administrativos.
- As liñas de evolución futura pasan pola posta en produción dunha nova plataforma para a xestión de versións de impresos construídos na contorna de validación e produción, así como integrar no proceso de redeseño unha aplicación corporativa de xestión de expedientes electrónico.