Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Plataforma de Interoperabilidade do Goberno de Canarias

  • Nomee Abreviado:
    PLATINO
    Resumen:
    Cumprir os requisitos establecidos no artigo 6 apartado 2b) da Lei 11/2007 en relación á eliminación da necesidade de achega polos cidadáns de documentos que obren xa en poder das Administracións Públicas.
    Destinatarios:
    Cidadán , Calquera Administración Pública , Empresa
    Organismos Responsables:
    COMUNIDADE AUTÓNOMA DE CANARIAS
    PRESIDENCIA DO GOBERNO
    Modo de Uso:
    Servizo en rede integrable en aplicacións do cliente
    Contacto:

    Oficina Técnica de PLATINO (OTP):
    http://www.gobiernodecanarias.org/platino/soporte/index.html

    Rafael C. do Rosario Verdu

    922592035

    rrosver@gobiernodecanarias.org

    Tipo de Solución:
    Infraestrutura ou servizo común
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    O escenario tecnolóxico inicial dos sistemas de información do Goberno de Canarias estaba formado por diferentes aplicacións departamentais e con diferentes graos de madurez, esas aplicacións implementaban total ou parcialmente funcionalidades de carácter xenérico. A repetición deste tipo de compoñentes ademais dunha serie de servizos horizontais supuñan a nivel de aplicacións que se conformase unha malla difícil de manter e evolucionar.
     

    Todo iso, máis a Lei 11/2007 e as Accións para a Modernización das AAPP motivaron o proxecto PLATINO.

    Obxectivos

    • Cumprir os requisitos establecidos no artigo 6 apartado 2b) da Lei 11/2007 en relación á eliminación da necesidade de achega polos cidadáns de documentos que obren xa en poder das Administracións Públicas.
    • Optimización de custos na telematización de procedementos debido á reutilización de compoñentes.
    • Acurtar os prazos en proxectos de administración electrónica, que soamente deben centrarse no seu negocio e non en aspectos técnicos (xa resoltos).
    • Facilitar a construción normalizada e optimizada dos portais web, xestores de expedientes.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Dificultades técnicas derivadas da utilización doutras solucións tecnolóxicas como .NET nalgunhas unidades organizativas que integraron os seus sistemas con PLATINO (desenvolvido en J2EE).
    • Destacar a formación do persoal de sistemas e do equipo de desenvolvemento.
    • Os criterios seguidos para complementar a plataforma deberían ser sempre manter a utilización de estándares.
    • A seguridade, a autorización, a monitorización, a traza e a xestión de erros foron os elementos que se identificaron como contribución necesaria ao proxecto, non incluídos nos produtos estudados naquel momento.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas