Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Inventario de Trámites Administrativos

  • Resumen:
    O Inventario de Trámites Administrativos da Universidade de Murcia é unha aplicación Web que permite xestionar o proceso completo de publicación dun trámite administrativo no Inventario da Universidade na que se atope instalada, así como a súa baixa do mesmo. Proporciona unha interface que permite a consulta a portais e aplicacións externas, como, por exemplo, unha Sede Electrónica, dos trámites que contén. Ademais, permite a exportación e sincronización dos trámites publicados no Sistema de Información Administrativo (SIA) da Administración Xeral do Estado (AGE).
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    UNIVERSIDADE DE MURCIA
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    Daniel Sánchez Martínez (danielsm@um.es)
    Xefe de Proxecto Administración Electrónica – Universidade de Murcia

    Peticións e consultaseadmin@um.es(Abre en nova xanela)

    Tipo de Solución:
    Aplicación
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Universidades
    Área técnica:
    Soporte á tramitación electrónica , Servizos horizontais para as AA.PP , Sitios web, sedes electrónicas e atención á cidadá
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    EUPL (European Public License)
    Nivel Interoperabilidade:
    Legal , Organizativo , Técnica
    Linguaxe de Programación:
    JAVA
    Sistema Operativo:
    Calquera

    Descrición

    A Universidade de Murcia desenvolveu a aplicación “Inventario de Trámites Administrativos” para facer posible a xestión de todo o proceso de publicación dun trámite no Inventario de procedementos e servizos da Universidade na que se atope instalado, en base a un fluxo de xestión que incorpora a ferramenta e á existencia de diversos roles, de acordo á “Metodoloxía de Inventariado de Trámites Administrativos” proposta pola propia Universidade de Murcia.

    Ademais, esta aplicación permite a publicación automática no “Sistema de Información Administrativo (SIA)” da Administración Xeral do Estado (AGE), que actúa como catálogo de información sobre tramitación administrativa de procedementos e servizos dirixidos ao cidadán. Os trámites publicados no SIA móstranse no Punto de Acceso Xeral (PAG), portal de entrada do cidadán a todas as Administracións Públicas.

    A xestión da publicación dun trámite na aplicación “Inventario” comprende o seguinte:

    • Publicación dun trámite. Solicitude de inventariado dun trámite e posterior incorporación ao Inventario de procedementos e servizos da Universidade en cuestión.
    • Modificación maior ou menor dun trámite. Modificacións sobre o cambio do trámite que poden (modificación maior) ou non (modificación menor) implicar cambios substanciais na descrición do trámite.
    • Exportación do trámite a SIA. Alta dun trámite incorporado ao Inventario de procedementos e servizos da Universidade en SIA.
    • Sincronización do trámite en SIA. Trasladar a SIA as modificacións na descrición dun trámite que xa se atopa dado de alta neste Sistema.
    • Baixa dun trámite. Dar de baixa un trámite do Inventario de procedementos e servizos da Universidade en cuestión. Se este trámite tamén está incluído en SIA, adicionalmente, realízase a súa baixa, de forma automatizada, neste Sistema.

    A aplicación ofrece os seguintes roles de usuario:

    • Solicitante de Inventario. Usuarios que deben dar de alta trámites administrativos. Ademais, poden modificar, crear versións e dar de baixa trámites inventariados.
    • Unidade de xestión de procesos. Usuarios que forman parte da unidade transversal encargada da toma de decisións de tipo técnico sobre a caracterización homoxénea dos trámites e a adecuación dos mesmos ao marco normativo vixente.
    • Responsable de Inventario. Usuario coa potestade para a incorporación ou supresión de trámites no Inventario de procedementos e servizos da Universidade.

    O fluxo de xestión que a aplicación ofrece para a publicación dun trámite descríbese a continuación:

    • A solicitude é iniciada polo Solicitante, completando a información necesaria, e é revisada por un membro da Unidade de xestión de procesos, que completa os atributos técnicos do trámite e, se é necesario, realiza cambios menores. En caso de requirir cambios maiores (é dicir, implica cambios substanciais na descrición do trámite), son comunicados ao Solicitante, quen os leva a cabo e volven ser revisados pola Unidade de xestión de procesos.
    • Unha vez que o Solicitante e a Unidade de xestión de procesos validan o trámite, solicitan a súa publicación ao Responsable.
    • Se a solicitude é concedida, a Unidade de xestión de procesos realiza a publicación do trámite na aplicación. En caso contrario, hai que tomar as medidas que considere o Responsable.
    • Se o trámite foi publicado en “Inventario” e decídese que, ademais, déase de alta en SIA, un membro da Unidade de xestión de procesos marcará a exportación a SIA para o devandito trámite.
    • Se o trámite sofre algunha modificación con posterioridade ao paso anterior, un membro da Unidade de xestión de procesos marcará a sincronización en SIA para o devandito trámite.
    • En caso de desexar, nalgún momento posterior, a baixa do trámite, o Solicitante marcará o trámite para a súa baixa. Un membro da Unidade de xestión de procesos solicitará formalmente a baixa ao Responsable. Se a baixa é autorizada, a Unidade de xestión de procesos dará de baixa definitivamente o trámite de “Inventario” (e enviará unha solicitude de baixa a SIA, se estaba publicado). Se a baixa non é autorizada, a Unidade de xestión de procesos anulará a baixa de “Inventario”.

    Noticias

    06 May 2019

    O Inventario de Trámites Administrativos preséntase nunha videosesión TECNIRIS Despregar acordeon

    A aplicación Inventario de Trámites Administrativos foi presentada nunha videosesión organizada conxuntamente por RedIRIS e o grupo de Administración Electrónica de CRUE-TIC.

    O vídeo da sesión atópase dispoñible na seguinte dirección(Abre en nova xanela) .

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable