- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Situación de partida e orixe da iniciativa
Ata o 2003, había mecanismos de comunicación por canle electrónica escasos e moi heteroxéneos entre algunhas das entidades que forman a administración catalá. O
desencadenamento da posta en marcha deste proxecto foi a aprobación o 23 de xullo do 2001 no Parlamento de Catalunya do Pacto para a promoción e o desenvolvemento da Sociedade da Información nas Administracións Públicas Catalás, e o liderado do Goberno da Generalitat que, a través da Dirección Xeral de Administración Local, iniciou en 2003 o proxecto.
Obxectivos
Promover e impulsar o uso xeneralizado dos medios electrónicos nas relacións internas entre as Administracións catalás como medio de modernización, transformación e eficacia, en liña con:
- O Pacto para a promoción e o desenvolvemento da Sociedade da Información nas Administracións Públicas Catalás do 23 de xullo de 2001.
- A Lei 11/2007, do 22 de xuño, de acceso electrónico dos cidadáns aos Servizos Públicos
- O Decreto 56/2009, do 7 de abril, para o impulso e desenvolvemento dos medios electrónicos na Administración da Generalitat
- A Lei 29/2010, do 3 de agosto, de uso dos medios electrónicos no sector público de Catalunya.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- Canle única para as Administracións catalás para a tramitación interadministrativa.
- Evolución da lexislación facilitando a implantación da tramitación electrónica.
- Axilización dos trámites e a burocracia.
- Integración da información para o seu tratamento posterior.
- Xestión do cambio nos procedementos administrativos.
- Limitacións de rede (conectividade) nos puntos máis afastados da orografía do terreo.
- Tratamento da información pola existencia do diversos Backoffice nos órganos receptores de datos a tratar.