Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Herritarrei arreta egiteko hitzordua irudian

  • Laburpena:
    Permite la gestión de citas previas tanto a través de internet como de forma telefónica o presencial. Consta de dos aplicaciones:
    - KPPREN: backend hitzordu bat duen egitura definitzen da (izapideak, egunak, orduak...) eta hitzorduak dira (zerrendak lortzea, hitzorduen informazioa ematea, aurrez aurre eta telefonoz hitzordua...)
    - ICP: un frontend en internet en el que el propio ciudadano puede obtener, consultar y anular sus citas.
    Norentzat:
    EAO
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:

    soporte.cita@correo.gob.es

    Konponbide-mota:
    Azpiegitura edo zerbitzu erkidean
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Sistema eta zerbitzuen kudeaketa
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Beste zenbait
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Desde la Secretaría General de Administración Digital se ofrece, en modalidad de servicio en nube una aplicación de cita previa para la gestión de acceso de los ciudadanos a oficinas presenciales.
    La arquitectura del sistema de la aplicación. Consta de dos partes:

    • Pke: interneten argitaratzen dena Da aurreko urteko hitzordu konfiguratu den eskaintzarekin. aukera (Herritarren arabera egiteko hitzordua
    • PCP: Consiste en el backend que gestiona los administradores donde se configuran las sedes, trámites, jornadas, mesas y horarios y se publican las citas libres para obtenerlas por internet.

    PCP, tramite desberdinak defini daitezke, aurrez ikusten diren izango, laguntza publikoa mahai irudian, jardunaldiak, jaiak eta ordutegiak eta egutegiak egin du informazio honetan oinarrituta daude.

    Para cada organismo usuario, la aplicación permite definir ámbitos (por ejemplo provincias) y dentro de cada ámbito sedes de atención al público (oficinas).

    Konfiguratu internet bidez begira dagoela), aplikazioak ditu bi kontzeptu hori, edo ez da hitzordu batera dagoen jakin baten barruko aplikaziotik edo internet bidez bakarrik (telefonoz edo interneten hitzorduen)

    • Un determinado trámite puede ofrecerse solo a través de la aplicación interna o también a través de internet
    • Una determinada mesa asociada a un trámite puede ofrecer sus citas solo a través de la aplicación interna o también a través de internet.

    4. - Aplikazioa erabiltzaile mota daude:

    • Informazioa.
    • Citador
    • Kudeatzailea
    • Administratzailea

    La asignación de permisos a un determinado usuario se realiza a nivel de ámbito, sede y/o trámite concreto.

    El acceso por parte del ciudadano a la aplicación de cita previa en internet, ICP, no requiere el uso de certificado electrónico ni el registro previo del ciudadano.

    La obtención de cita se realiza proporcionando la información configurada para cada trámite, como por ejemplo Nombre y Apellidos, DNI y país de nacionalidad.

    Para la obtención de una cita, el ciudadano selecciona en primer lugar el ámbito para el que desea obtenerla, luego el trámite y finalmente la sede de entre las que tengan citas disponibles.

    El administrador de la aplicación puede configurar para cada trámite y provincia el modo en el que ciudadano va a visualizar la oferta de citas que se le ofrece.

    Lau modu desberdinak daude:

    • Ikusi Dugu: Lehen Hitzordua.
    • Hiru ikuspegi: lehen Hiru hitzordu librerik
    • Zer ikusi: lehenengo ordua hautatuta dauden Hiru egunetik aurrera egin nahi duzun hitzordua
    • Ikusi Mapa: hitzorduen Egutegia osatua dago.

    Aplikazioa erabiltzeko, ezinbestekoa izango da erakunde batek lankidetza-hitzarmena sinatu du hodei erabiltzea aukeratuz gero, lagungarri izango da urteko diru horren iraunkortasuna lortzeko.

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia