This website has been translated by machine translation software and has not been subsequently revised by translators. Further information at: link. Hide
the accesskey _ mod _ content
-

Electronic folder of the citizen

  • Short Name:
    CEC
    Summary:
    Enable personalization services by the citizen in its relationship with the administration electronics Navarrese
    Target audience:
    Citizen any public administration, Company
    Agencies Responsible:
    Usage:
    Service in network to end user
    Contact:

    Ecay Pagoto approach
    848427942
    alberto.ecay.pogoto@navarra.es

    Type of Solution:
    Good Practice
    Status of the Solution:
    Production
    Organic Area:
    Autonomic
    Technical Area:
    Electronic processing, websites, electronic headquarters and attention to the citizen, support for the electronic processing
    Functional Area:
    Government and public Sector, Personal Documents
    License:
    Not implemented
    Interoperability level:
    Technical

    Description

    Starting position and origin of the initiative

    Tras la puesta en marcha por parte del Gobierno de Navarra del proyecto del Electronic service catalogue and together with the possibilities offered by another tool own, Extr@, implanted for a corporate manager of files to know the status of the same, the Navarrese government pursues dispose of a new service that provides a nivel de configuración personalizado, naciendo la carpeta electrónica ciudadana en la búsqueda de la personalización de los servicios by the citizen in its relationship with electronic administration.

    Goals

    • Enable customization de los servicios por parte del ciudadano en su relación electrónica con la Administración navarra.
    • Knowing the status a file where the citizen stands as concerned.
    • Knowing the interactions que se han tenido con la administración por los diferentes canales habilitados.

    Main challenges and key aspects for the implementation

    • As points to take into account to offer new improvements in the service takes into account the posibilidad de incorporar nuevas funcionalidades a la carpeta como pueden ser documentación presentada, mayor detalle en la información, etc .
    • One most important aspects in the success the introduction of this new service was the contar con un buen catálogo de servicios y con un sistema de gestión de expedientes corporativo como el que cuenta el Gobierno de Navarra, denominado extr@.
    • Also note as a key aspect of the project interconnection between different systems .
    Subscriptions

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legal notice

    Enter the email to unsubscribe from the unsubscribe.
General access point
General access point
Maintainer

Interesting links Solutions