Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Izapide administratiboen zerrenda

  • Martxan jarri zen.

    2017ko/08/01

    Adierazleak:

    Erabiltzaileak instalazioa, murtziako unibertsitateko: 40

    Trámites gestionados en la instalación de la Universidad de Murcia a fecha 18/02/2019: 134

    Deskribapen Funtzionala

    Izapide administratiboen kudeaketa integralari esker, aplikazioa “ ” Inbentarioa (argitaratzefluxu inbentarioan izapideak prozedura eta unibertsitateko zerbitzuak instalatuta dagoen, horren arabera “ Administrazio-izapideak inbentarioa egiteko metodologia ” propuesta por la Universidad de Murcia. Adicionalmente, ofrece la posibilidad de exportar, de manera automatizada, los trámites publicados al Sistema de Información Administrativa (SIA) de la AGE, facilitando su publicación en el Punto de Acceso General (PAG).

    Orri nagusia

    Aplikazioak ematen du, gainera, LEHENERATU APIA zerbitzuen hornitzaileak integratzeko (SPs). Hala, unibertsitate bakoitzak egoitza elektronikoan (SP. eta aplikazioa, tramite administratiboak) eskaintzen dituen zerbitzu eta prozeduren katalogoa egin daiteke, bertan parte hartzen duten talde guztien unibertsitate horretan, adibidez, ikasle, Administrazioko eta zerbitzuetako pertsonala (AZP) eta Irakasle eta ikertzaileak (PDI), adierazi bezala. 2015 39/Legea, urriaren 1ekoa, herri administrazioen Jardunbideari ( 21.4 atalean ezartzen den web atarian argitaratu eta eguneratuta eduki beharko da, informazio-ondorioetarako, prozeduren zerrendak egin eta bere eskumeneko alderdiei buruzko informazioa biltzen dituzte. Ere 4/2010 Errege Dekretua, urtarrilaren 8koa, elkarreragingarritasun eskema nazionala arautzen duena administrazio elektronikoaren esparruan.

    Backoffice bertsioa prestatu duen desacoplada murtziako unibertsitatetik, beste unibertsitate horrek ezartzeko. Bertsio hauek ditu ezaugarriak :

    • Gestión integral de la publicación de trámites de la Universidad en el Inventario de procedimientos y servicios a través de un flujo de gestión incorporado. Soporte de diferentes roles de usuarios.
    • Informazio administratiboko Sistema batekin integratzea (AIS).
    • Direktorio eta Unitate Organiko guztien integrazioa errazten zuten administrazio-unitate Bulegoak (DIR3).
    • Datuak babesteko Araudi Orokorra betetzen al (RGPD).
    • Profilak kudeatzea, kontrolatzea eta konfiguratzeko.
    • Generación en formato PDF de la ficha del trámite para los ciudadanos.
    • Alderdiak baloratzen du (segurtasun eskema nazionala (ENS) buruzko konfidentzialtasuna, osotasuna, erabilgarritasuna, benetakotasuna eta trazabilitatea.
    • Agiriak eta tramiteak igo daiteke diagrama (AIS oinarrizko proposamena haratago doa.
    • Izapide elektronikoak bakoitzean erabilitako tresnen zerrenda ezar dezakezu.

    Izapide baten xehetasuna

     

    Abantaila nagusiak

    • Izapide administratiboak argitaratzeko kudeaketan zentralizatzea.
    • Adaptado a una “Metodología de Inventario de Trámites Administrativos” existente, que cuenta con una sólida experiencia en el ámbito de la Universidad de Murcia.
    • Alta, SIA, ez besterik.
    • Testuinguru batera egokitzeko SIA (unibertsitateak, bere berezitasunak islatzen zuten.

    Deskribapen Teknikoa

Arduraduna