Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Inbentarioaren kudeaketa Informatikoa/GLPI OCS oinarritua.

  • Martxan jarri zen.

    // 01 29)

    Deskribapen Funtzionala

    Kudeaketako aplikazio gehienek bezala, OCS GLPI/da alta, aldaketa eta baja ematea, baina lan hori errazteko, funtzio hauek daude:

    • Inbentarioan sartu: permite la recogida de gran parte de la información de forma automática.
    • Bilatu: bilatu aplikazioa aurkitzen laguntzen duten hainbat irizpide sendoak ditu, eta jarri erregistro horien konbinazioak.
    • Kudeatu konexioak: se pueden interconectar los equipos entre sí de forma que se puede tener de un vistazo los equipos relacionados entre sí, así como la actualización de información común de una manera sencilla.
    • Non sartuko: erraz pertsonaliza daiteke, ekipoen kokapen fisikoa ere.
    • Software lizentziak: gainera, software lizentziak erabili zuten parke informatikoa kudea daitezke, talde on relacionarlas fisikoak.
    • Kudeaketa ekonomikoaren datuak: se puede incluir información administrativa relacionada con los equipos como son expedientes, provedores, datos de garantía, de envío, etc.

     A nivel de administración también se incluyen una serie de características de utilidad como son:

    • - Baimenak: profilen aukerak sortzeko sartzeko aplikazioa
    • Kudeaketa zentralizatua edo banatua:   se puede mantener la información de forma centralizada o delegar parte a cada sede el mantenimiento de su propio inventario a través del sistema de permisos comentado anteriormente.
    • LDAP autentifikazioa edo tokiko bide: inportatu erabiltzaileak autentifikazioa erabiltzen edo lokal baten bidez egin daiteke hori ez badago erabiltzailearen identifikadoreak LDAP direktorio hainbat aplikaziotarako.
    • Estatuak kudeaketa: permite la definición de estados para facilitar el seguimiento de la vida útil de los equipos.

    Otras utilidades interesantes un poco al margen de la relación de equipos como tal son:

    • Equipamento erreserbak: ekipo bat dago kudeaketa kontrolatzeko erabiltzen den materiala gorde hainbat erabiltzaile batek, adibidez, ordenagailu eramangarriak, kanoiak eta aurkezpenak egiteko, etab.
    • Oinarrizko ezagutza: se puede incluir todo el tipo de documentación que se desee en una base de conocimiento de forma que se pueda acceder facilmente a ésta para poder resolver cualquier duda o necesidad.
    • Jakinarazpenak eta alertak: permite la configuración de alertas y avisos para notificar los finales de garantía y expiraciones de contratos.

    Deskribapen Teknikoa

    Erantzuna:

    Aplikazioa/garapena softwre OCS GLPI oinarritzen da. helburua da Web ingurune batean erabili ahal izateko, garapen horren oinarri diren ezaugarriak hauek dira:

    • MySql 4.1 edo goragokoa: datu-base aplikazioak
    • Apache aktibatu web zerbitzaria SSL bidez:
    • C + + : el agente de windows que remite la información es un ejecutable desarrollado en este lenguaje.
    • Perl : se necesitan incluir módulos desarrollados en este lenguaje en el servidor apache. También es el lenguaje en que está desarrolado el agente de linux.
    • PHP 4 o superior: para el desarrollo del interfaz de usuario mostrado en HTML.
    • AJAX. bi: lanak bizkortzeko, erabiltzailearen interfazea.
    • CSS : como hojas de estilo para la presentación del interfaz de usuario.
    • HTTP komunikazio-protokoloa: bai, HPPTS ere erabil daiteke.

    Si se quiere automatizar ciertos procesos también es necesario programar un cron para que estos sean ejecutados periódicamente

    Sistema eragileak erabiltzen dira:

    • Red Hat Linux Web zerbitzaria, datu-basea eta.
    • Windows XP  para los equipos en sobremesa donde se instalan los agentes de OCS.
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak