Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Xestión de Inventario Informático baseado en OCS/GLPI

  • Data Posta en Produción:

    29/01/2008

    Descrición Funcional

    Como a maioría das aplicacións de xestión GLPI/OCS consiste no alta, modificación e baixa de información, pero para facilitar este labor inclúense as seguintes funcionalidades:

    • Inventario automatizado: permite a recollida de gran parte da información de forma automática.
    • Procuras: a aplicación dispón de potentes procuras que permiten localizar rexistros pon numerosos criterios e combinacións destes.
    • Xestión de conexións: pódense interconectar os equipos entre si de forma que se pode ter dunha ollada os equipos relacionados entre si, así como a actualización de información común dunha maneira sinxela.
    • Integración con localizacións: pódese personalizar a localización dos equipos para a súa fácil localización física.
    • Licencias software: á parte do parque informático pódense xestionar as licenzas de software utilizadas e relacionalas on o os equipos físicos.
    • Datos de xestión económica: pódese incluír información administrativa relacionada cos equipos como son expedientes, provedores, datos de garantía, de envío, etc.

     A nivel de administración tamén se inclúen unha serie de características de utilidade como son:

    • Sistema de permisos: permite crear distintos perfís para o acceso ás distintas opcións da aplicación
    • Xestión centralizada ou distribuída:  pódese manter a información de forma centralizada ou delegar parte a cada sede o mantemento do seu propio inventario a través do sistema de permisos comentado anteriormente.
    • Autenticación local ou via LDAP: a autenticación pódese realizar mediante usuarios locais ou importar usuarios dun directorio LDAP de forma que non existan distintos identificadores de usuario para distintas aplicacións.
    • Xestión de estados: permite a definición de estados para facilitar o seguimento da vida útil dos equipos.

    Outras utilidades interesantes un pouco á marxe da relación de equipos como tal son:

    • Reservas de equipamento: hai unha xestión de reservas de equipos para controlar o material que é usado por distintos usuarios, como poden ser portátiles, canóns para presentacións, etc.
    • Base de coñecemento: pódese incluír todo o tipo de documentación que se desexe nunha base de coñecemento de forma que se poida acceder facilmente a esta para poder resolver calquera dúbida ou necesidade.
    • Notificacións e alertas: permite a configuración de alertas e avisos para notificar os finais de garantía e expiraciones de contratos.

    Descrición Técnica

    Solución:

    A aplicación GLPI/OCS baséase nun desenvolvemento de softwre libre cuxa finalidade é poder ser utilizada nunha contorna Web, as características en que se basea este desenvolvemento son:

    • MySql 4.1 ou superior: base de datos da aplicación
    • Apache: servidor web con SSL activado
    • C++: o axente de windows que remite a información é un executable desenvolvido nesta linguaxe.
    • Perl: necesítanse incluír módulos desenvolvidos nesta linguaxe no servidor apache. Tamén é a linguaxe en que está desarrolado o axente de linux.
    • PHP 4 ou superior: para o desenvolvemento da interface de usuario mostrado en HTML.
    • AJAX: para a axilización de partes da interface de usuario.
    • CSS: como follas de estilo para a presentación da interface de usuario.
    • HTTP: como protocolo de comunicación, tamén se pode utilizar HPPTS.

    Se se quere automatizar certos procesos tamén é necesario programar un cron para que estes sexan executados periodicamente

    Os sistemas operativos utilizados son:

    • Linux Red Hat para o servidor Web e a base de datos.
    • Windows XP para os equipos en sobremesa onde se instalan os axentes de OCS.
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas