Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Kontsumigarrien kudeaketa.

  • Adierazleak:
    • Eskabideak urteko irudian (langile bitartean), 1.600
    • Faktura urtea irudian. irudian, 50 urte
    • Albar.: 8 hileko faktura Batzuk, gutxi gorabehera urte irudian, 328
    • Aplikazioaren erabiltzaileak: Eskatzaileak: 60-80; biltegiaren Kudeatzaileei: 6

    Deskribapen Funtzionala

    Aplicación para la gestión del almacén de consumibles del Ministerio de Justicia, gestionado por la S.G. de Contratación y Servicios, con el fin de facilitar la labor del personal en cuanto al mantenimiento y visualización de la información referente a proveedores, contratos, artículos, existencias, pedidos a proveedores y solicitudes de material por parte del personal del ministerio.

    Además, el sistema estará integrado con la nueva base de datos UNICA, desde donde se obtiene información de los empleados del ministerio, el puesto que ocupa y la unidad a la que pertenece. Estos datos son extraídos de Badaral. También, contiene la información de contacto y la ubicación.

    Sistemekin eragina

    Badaral:
    Esta es una aplicación que contienen todos los datos laborales del personal del ministerio, es una vista del RCP (Registro Central de Personal).

    La nueva aplicación estará integrada con Badaral a través del proyecto Unic@, desde el cual se podrán obtener los datos de las personas y su situación, sin necesidad de duplicar información.

    Unic@:
    Esta es una aplicación unificada, que además de los datos laborales del personal del ministerio, contiene la información de contacto de los mismos, tales como teléfono, fax, correo electrónico, etc. Y la ubicación, despacho, edifico, etc.

    Artikuluak: Biltegiko kopuru zehatza du artikuluak, halako bat ere, zehaztu dira, eta horiei dagokien informazioa kokapen fisikoa biltegian izakinak aldatutako gertaerak bidaltzen dira Izakinak nola bildu edo material eskaerak Betetzea, materialaren hornitzailea beti indarrean dauden kontratu baten bidez lotuta daude.

    Hornitzaileak: Hornitzaileak arduratzen dira artikuluak biltegian eman eskatu al. kontratu Horren bidez egiten da.

    Kontratuak: En los contratos, siempre se usa un total sin IVA, este se aplica en la facturación.
    Adostutako prezioak ez dira aldatzen (kontratuaren indarraldian artikuluak.

    BALDINTZAK:

    1- Biltegia kudeatzea
    Biltegiak kudeatzeko lanak dira, batetik, bertan jasotako artikuluak eustea eta, bestetik, izakinen kontrola. motak eta horien Atalak kategoriatan banatzen dira. Gainera, gaiak ere izan daitezke. izakinak biltegian dagoen Kasuan, derrigorrezkoa da informazio hau. Azkenik, artikulu bakoitzean dagokion informazioa izakinak ere erabili behar da, adibidez:

    • Izakinak (egun kopurua)
    • Gutxieneko kopurua
    • Gehienezko kopurua (aukerakoa)

    Hornitzaileak Kudeatzea RF-2:
    Hornitzaileen kudeaketa hori aipatzen du, eta bere datuak dituen kontratuak.

    En cuanto a los contratos, se gestionara la información y tipo de las facturas pagadas y todos sus albaranes.

    Kontabilitatea eramateko sistema bat dago, fakturatutako kontratu bakoitzeko eta urteko

    Eskaerak Kudeatzea RF-3:
    La aplicación debe permitir la gestión completa de los pedidos a proveedores, desde la preparación del pedido hasta la recepción del mismo. Incluyendo pasos intermedios como envío del pedido al proveedor por correo electrónico y registro de albaranes.

    Gainera, beti eguneratuta eduki behar dira biltegian izakinak eta kontsumoei buruzko kontratuak.

    Material RF-4: Eskaerak kudeatzea
    Eskaerak kudeatzeko aplikazioa (material batek onartu behar du (personal esanetan, eskaera prestatzeko materiala bidaltzea (biltegiko del arte. tarteko urrats moduan Ere baimena batek unitatearen arduraduna, berrikusi eta biltegian (aldetik eskaera onartu.

    Gainera, beti eguneratuta eduki behar dira biltegian izakinak eta kontsumoei buruzko kontratuak.

    RF-5: Txostenak eta inprimakiak
    Todas las búsquedas podrán ser exportadas en diferentes formatos para su impresión.

    Además, la aplicación proveerá un conjunto de informes que se deben detallar con los usuarios.

    RF-6: Datuen mantentze-lanak
    La otra funcionalidad que ofrecerá la aplicación, es el mantenimiento de los datos necesarios para gestión los artículos del inventario y otros aspectos de la aplicación.

    Mantentze horien kudeaketan zerikusia duten datuak dira kategoriak eta gai-motak.

    Deskribapen Teknikoa

    Los productos de base utilizados para la explotación en el Ministerio de Justicia son:

    • SGBD: ORACLE 11G
    • Aplikazio-zerbitzaria: JBOSS 4.2.3
    • Web Zerbitzaria (Apache 2.2
    • LDAP: Microsoft Active Directory (kautotzeko)

    La aplicación está preparada para ser desplegada en alta disponibilidad (cluster JBOSS) pero se estima que el despliegue en una única instancia es suficiente por horario de uso y número de usuarios concurrentes.

    Aplikazioan erabiltzen diren produktu batzuk:

    • Para la generación de informes y documentos se utiliza Jasper reports
    • Datuak lortzeko funtsezko zenbait datu base bateratu bat taula erabiltzen da (justizia ministerioa (UNIC@), baina, beste ministerio bera erabiltzea aukerakoa da. erabiltzaileak sarbidea baimentzeko Unic@ Ere erabiltzen da.
    • Se accede a Sorolla para obtener datos de información relativa al inventario y ubicación de los objetos en tiempo real

    Garatzeko erabiltzen da.

    • Osagai dituzte: Struts2
    • Osagaien kudeaketa: Spring
    • Iraupena: JPA (4) aurrera, JBoss bertsioa)
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna