Aplicació per a la gestió del magatzem de consumibles del Ministeri de Justícia, gestionat per la S.G. de Contractació i Servicis, amb la finalitat de facilitar la labor del personal quant al manteniment i visualització de la informació referent a proveïdors, contractes, articles, existències, demanats a proveïdors i sol·licituds de material per part del personal del ministeri.
A més, el sistema estarà integrat amb la nova base de dades UNICA, des d'on s'obté informació dels empleats del ministeri, el lloc que ocupa i la unitat a la qual pertany. Estes dades són extretes de Badaral. També, conté la informació de contacte i la ubicació.
Implicacions amb altres Sistemes
Badaral:
Esta és una aplicació que contenen totes les dades laborals del personal del ministeri, és una vista del RCP (Registre Central de Personal).
La nova aplicació estarà integrada amb Badaral a través del projecte Unic@, des del qual es podran obtindre les dades de les persones i la seua situació, sense necessitat de duplicar informació.
Unic@:
Esta és una aplicació unificada, que a més de les dades laborals del personal del ministeri, conté la informació de contacte dels mateixos, tals com a telèfon, fax, correu electrònic, etc. I la ubicació, despatx, edifique, etc.
Articles: El magatzem gestiona una quantitat determinada d'articles, estos, a més d'un detall, contenen informació relativa a la seua ubicació física dins de magatzem i a les seues existències. Les existències són alterades per esdeveniments tals com l'enviament de material o la recepció de comandes. Les comandes de material, sempre estan associats a un proveïdor a través d'un contracte vigent.
Proveïdors: Els proveïdors són els encarregats de subministrar els articles al magatzem baix comanda. Açò es fa a través de contractes
Contractes: En els contractes, sempre s'usa un total sense IVA, este s'aplica en la facturació.
Els preus pactats dels articles no canvien durant la vigència del contracte,
REQUISITS:
1- Gestionar el magatzem
La gestió del magatzem, inclou d'una banda, el manteniment dels articles continguts en el mateix, i per un altre, el control de les existències. Els articles es dividixen en categories i estes en tipus. A més, els articles poden tindre una ubicació. En el cas que hi haja existències en el magatzem, esta és una informació obligatòria. Finalment, també es manejarà la informació associada a les existències de cada article, com són:
- Existències (quantitat actual)
- Quantitat mínima
- Quantitat màxima (opcional)
RF-2: Gestionar els proveïdors
Este requisit fa referència a la gestió dels proveïdors, les seues dades i els seus contractes.
Quant als contractes, es gestionara la informació i tipus de les factures pagades i tots els seus albarans.
El sistema portara una comptabilitat del total facturat i el disponible per a cada contracte
RF-3: Gestionar les comandes
L'aplicació ha de permetre la gestió completa de les comandes a proveïdors, des de la preparació de la comanda fins a la recepció del mateix. Incloent passos intermedis com a enviament de la comanda al proveïdor per correu electrònic i registre d'albarans.
A més, s'han de mantindre sempre actualitzades les existències en el magatzem, i els consums realitzats sobre els contractes.
RF-4: Gestionar les sol·licituds de material
L'aplicació ha de permetre la gestió de les sol·licituds de material per part del personal del ministeri, des de la preparació de la sol·licitud fins a l'enviament del material des del magatzem. Incloent passos intermedis com a autorització de la sol·licitud per part d'un responsable de la unitat, revisió i acceptació de la sol·licitud per part del magatzem.
A més, s'han de mantindre sempre actualitzades les existències en el magatzem, i els consums realitzats sobre els contractes.
RF-5: Informes i impresos
Totes les cerques podran ser exportades en diferents formats per a la seua impressió.
A més, l'aplicació proveirà un conjunt d'informes que s'han de detallar amb els usuaris.
RF-6: Manteniment de dades
L'altra funcionalitat que oferirà l'aplicació, és el manteniment de les dades necessàries per a gestió els articles de l'inventari i altres aspectes de l'aplicació.
Els citats manteniments es basen en la gestió de les dades relacionades amb: categories i tipus d'articles.