Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Sistema d'Informació d'Actuacions Administratives

  • Nomene Abreujat:
    SICAC
    Accessos Directes:
    https://sede.gobcan.es/sede/procedimientos_servicios/tramites (Obri en nova finestra)
    Resum:
    El SICAC és l'inventari de les actuacions administratives, tant externes com a internes, que gestiona l'Administració Pública de la nostra Comunitat Autònoma i té com suporte una aplicació informàtica única per a la seua gestió.

    Recopila la informació bàsica de cada actuació administrativa (termini de presentació, documentació a presentar, òrgan de resolució, normativa aplicable, recursos...) a fi de facilitar el seu coneixement per la ciutadania i pretén seguir progressant en els objectius que tenia marcats el Catàleg de Procediments Administratius com a repositori únic centralitzat de tota la informació rellevant dels tràmits administratius, contribuint al mateix temps a la simplificació i modernització de nostra
    Administració Pública.
    Destinataris:
    Entitats Locals , Qualsevol Administració Pública
    Organismes Responsables:
    Contacte:

    Juan Carlos García Alberto
    922 592 047
    jgaralb@gobiernodecanarias.org

    Carolina Hernández Roig
    922 922 769
    cherroi@gobiernodecanarias.org

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Normalització i regulació , Gestió de recursos humans
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Legal
    Llenguatge de Programació:
    J2EE
    Sistema Operatiu:
    Qualsevol

    Descripció

    Oferir als ciutadans, per mitjans electrònics, de forma senzilla i clara, la informació que precisen per a relacionar-se amb l'Administració en l'exercici dels seus drets i compliment de les seues obligacions.

    Millora l'eficàcia i eficiència de la gestió interna de l'Administració en comptar amb un inventari de totes les actuacions i poder accedir, de forma ràpida i senzilla, a la informació bàsica de totes les actuacions que tramita la nostra Comunitat Autònoma.

    Notícies

    27 March 2015

    El Govern de Canàries aprova el Decret que regula el funcionament del SICAC Desplegar acordeon

    Esta nova ferramenta informàtica per al subministrament d'informació a la ciutadania és una versió avançada de l'extint Catàleg de Procediments Administratius.

    El Consell de Govern ha acordat en la seua sessió d'hui aprovar el Decret pel qual es regula el Sistema d'Informació d'Actuacions Administratives de l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de Canàries (SICAC). Amb esta ferramenta informàtica es crea una versió més avançada del Catàleg de ProcedimientosAdministrativos que permetrà simplificar la càrrega de dades així com atendre a noves necessitats plantejades en els últims anys respecte al seu abast.

    Este nou sistema, elaborat per la Inspecció General de Servicis, recopila la informació bàsica de cada actuació administrativa (termini de presentació, documentació a presentar, òrgan de resolució, normativa aplicable, recursos...) a fi de facilitar el seu coneixement per la ciutadania. Així mateix, pretén seguir progressant en els objectius que tenia marcats el Catàleg de Procediments Administratius com a repositori únic centralitzat de tota la informació rellevant dels tràmits administratius, contribuint al mateix temps a la simplificació i modernització de l'Administració Pública.

    Amb l'aprovació d'esta normativa es procedix a derogar el Decret 141/2010, de 4 d'octubre, va crear i va regular el Catàleg de Procediments Administratius de l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de Canàries. Encara que l'eficàcia d'esta ferramenta de subministrament d'informació a la ciutadania
    ha quedat provada durant els anys que han transcorregut des de la seua aprovació, l'Executiu ha vist la necessitat i conveniència que evolucione per a garantir la seua integració i interoperabilitat amb altres ferramentes.

    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General