- Puesta en producción de la nueva aplicación del Registro Electrónico General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Nuevas versiones del aplicativo Autofirma v1.8
Form Creation System for Web Publishing (FORMA)
-
- Short Name :
- FORMA
- Direct Access :
- Acceso a FORMA
- Summary :
- FORMA is a system to create forms and surveys to be filled out on the web.
It enables editors to create self-managed forms without programming knowledge. - Target audience :
- Any Public Administration
- Usage :
- Network service for end-users
- Type of Solution :
- Application
- Status of the Solution :
- Production
- Organic area :
- State
- Technical area :
- Horizontal services for the AA.PP
- Functional area :
- Personal documents , Government and public sector
- License :
- Not applicable
- Interoperability level :
- Technical
- Programming language :
- PHP
- Operating system :
- Linux
Description
FORMA is a system that allows you to generate forms and surveys for filling through the web. The editor provides the ability to create forms, without the need for programming skills and that can be self-administered by each Publisher.
The system allows to generate surveys/forms open, restricted to a closed group of users, anonymous, that require signature, etc. Allows you to include questions of open, closed, multiple-choice, unique selection, conditional, attach files, etc.
It gives the possibility to the editor and administrator of the form of being able to manage the answers of the respondents, closing the form when you want to, returning responses to the user if desired, export the data to excel for further treatment, etc.
Ultimately, it simplifies the action to collect information from Governments, replacing the sending of documents in excel, word, etc through e-mail and its subsequent operation by a system that presents information in a unified manner collected through the questionnaire published.
In order to be a user with permissions to create surveys and forms simply should be user of the PAe with profile of public administration.
Enlaces de interés
Destacados CTT
- Puesta en producción de la nueva aplicación del Registro Electrónico General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Nuevas versiones del aplicativo Autofirma v1.8