Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey

Telekomunikazioetako zerbitzu Bateratua

• Izen Laburra:
    komunikazioak
    Laburpena:
    Destinado a proporcionar a las entidades de la AGE y sus OOPP una comunicación de calidad entre todas sus sedes y entre todos suss empleados. Incluye:
    - Zerbitzu anitzeko sare korporatiboaren eta telefonia finkoaren zerbitzua.
    - Komunikazio mugikorrak
    - Internet
    Nazioarteko sarea
    Norentzat:
    EAO
    Erakunde arduradunak:
    Transformazio Digitala eta Ekonomia Gaietarako ministerioa
    Estatu idazkaritzaren Digitalizatu eta adimen artifiziala
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Sareko zerbitzu azpiegiturak
    Kontaktua:

secretaria.sge@correo.gob.es

Konponbide-mota:
    Azpiegitura edo zerbitzu erkidean
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Komunikazio azpiegitura eta mezularitza
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

Deskribapena

El Servicio Unificado De Telecomunicaciones surge a raíz de la propuesta del informe CORA de consolidar las comunicaciones y redes de la Administración General del Estado por tratarse de infraestructuras y servicios comunes que pueden ofrecerse con más garantías y mayor eficiencia de un modo centralizado (medida CORA 3.00.001.2). Es además el primero de los servicios declarados como compartidos por la Comisión de Estrategia TIC en septiembre de 2015.

El objetivo último es disponer de una red corporativa única, común y que dé servicio a todas las dependencias de la AGE manteniendo o mejorando la capilaridad de la red y mejorando la calidad del servicio.

Sare guztiak batu eta konplexua denez, erabaki zen hasiera-hasieratik ezarri diren kontratu eredua aldatzeko gai komun Bakarra eta sare korporatibo batera ministerio eta erakunde osoari dagokionez, fase. Lehenengo fasea, dagoeneko bukatuta, batzordeak honako expediente 05/14 Kontratazio zentralizatua. Bertan, beste ministerio guztiek parte hartzen dute urteko gradu bakarra Defentsa ministerioa, eta irailaren 11an izan zen ekoizpen otsailaren 28ra arte 2020. 2020. martxoaren 1ean hasi zen, Bigarren fasean, gainerako erakundeei, helburua izanik irudian, Egoera eta haien menpeko erakundeak (administrazio orokorraren eta erakunde partaideek lehen fasean.

La red objeto de la Fase 1 fue por 64 entidades dependientes de 12 ministerios y dio servicio a más de 3.400 sedes de la AGE en el territorio nacional y a 500 sedes ubicadas en el extranjero en 200 ciudades diferentes de 125 países, con cerca de 125.000 usuarios internos y servicios a través de internet con más de 2.179 millones de páginas visitadas al año. La segunda fase se extiende a 148 entidades y 6986 ubicaciones en los mismos 125 paises.

El cambio a una red única ha supuesto consolidar infraestructuras y servicios que anteriormente eran contratadas de forma separada. Esto significa que se ha cubierto la totalidad de la demanda con una red, que conforma el Servicio Compartido de Telecomunicaciones cuyos requisitos técnicos y de servicio son como mínimo los de las redes anteriores, con un coste mucho menor de servicio y de gestión. Como ejemplo se puede mencionar que las sedes internacionales pueden realizar sus llamadas de voz internas a la AGE sin coste para la misma, cursándolas a través de la red de datos.

Enpresako langileek kudeatzen dute gaur egun sarea eredu berriaren SGAD unitateekin harremanetan ikten (ls eta irismena zerbitzua (bai elkarteen definizioan parte kudeaketan arazoak eta eskaerak.

Harpidetzak

Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

*

Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Arduraduna