>/"

content _ mod _ accesskey

Bertsio berria erabilgarri 9.0 ekoizten dute

"azaroak 04

Se acaba de poner en producción la última versión de PLATA, la v9.0 que incorpora una serie de nuevas funcionalidades.

Bertsio berria, berrikuntza hauek ditu:

• Itzulpen automatikoaren sistemak eguneratzea egun. motorra Apertium Hizkuntza-bikoteen.

Con el fin de continuar mejorando la calidad de traducción de los pares Apertium se ha desarrollado un sistema que permita almacenar las palabras desconocidas en el proceso de traducción.Estas palabras serán, posteriormente, analizadas para realizar la ampliación de la cobertura.

Gainera, zenbait hobekuntza (prozesu ere, egungo estaldura zabaldu da (hiztegiak, motorra duten hitzak ere aurreikusi diren administrazioko alor Apertium behar bezala ez gordetakoak. irudian, hitzak baino gehiago Gehitu dira 350 administrazio-hizkerari buruzko egungo hizkuntza eragile bakoitzari Apertium alegia.

• Itzulpen berria ezartzea.

Bikoteen handitzeko, itzulpen berri bi jarri, balearretako gaztelania-katalana saihesbidea, motorra, Apertium. Zenbait funtzionaltasun berri honekin aldatu egin dira eta beste bi Web Services sartzeko bi itzulpen berria sortu da, gutxienez 40.000 irudian bezala.

• Pareak hobetzea.

Con el fin de mejorar aún más la calidad de la traducción, se han integrado diferentes vocabularios temáticos. Se han incluído, como mínimo 500 términos del ámbito administrativo, para cada uno de los idiomas implantados y previamente descritos.

Informazio gehiago ere BIGARREN aukera CTT (

• Teknologiaren transferentziarako zentroa