>/"

APIK (PAe SITNA: nafarroako gobernua (, software libreko konponbide eskaintzan (teknologiaren transferentziarako Zentroa
content _ mod _ accesskey

API SITNA, del Gobierno de Navarra, en la oferta de soluciones de software libre del Centro de Transferencia de Tecnología

maiatzaren 22an.

Esta API JavaScript, desarrollada dentro del SISTEMA DE INFORMACIÓN TERRITORIAL DE NAVARRA. permite incluir en páginas y aplicaciones web un visor de mapas interactivo y así representar información georreferenciada.

La API SITNA es una API JavaScript que permite incluir en páginas y aplicaciones web un visor de mapas interactivo y así representar información georreferenciada.

Es un producto, SISTEMA DE INFORMACIÓN TERRITORIAL DE NAVARRA (SITNA), desarrollado para su uso en aplicaciones web de Gobierno de Navarra, pero puede ser utilizado por cualquier usuario y organización en sus páginas web, como ya ha hecho el Consell Insular de Menorca, creando IDE menorca. SITNA quiere contribuir de forma activa en el desarrollo colaborativo entre administraciones, al igual que se hizo con el mundo de los desarrolladores en general a través del repositorio GitHub (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

JavaScript APIA beste liburutegi batzuk ere oinarritzen da, baina ez da erabat kargatzen du eta orrian: autocontenida BIHURTZEN ari da baliabideak behar dira. horien erabilera erraztea Izan da helburua, Informazio geografikoko sistemak garatzaileentzako ezagutza handirik gabe.

(Publiko zein eskura ibilbide-orria bilakaera teknologikoa (Leiho berri batean Irekitzen Du) nafarroako gobernua apustu sendoa, alegia, dotarla, funtzionaltasun eta gure adibide ugari aplikazio praktikoa geoportales. (Leiho berri batean Irekitzen Du) e IDENA (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

Informazio geografikorako zentro nazionala, Geografia Institutu Nazionalak (mendekoa ere barne hartzeko konpromisoa dauka API SITNA: osagai baliotsua egin zituzten beren bisoreak erakundeei laguntzeko, eta horrek kostuak aurrezten ditu, beti ere urteko atari berria. IDEE (Leiho berri batean Irekitzen Du) (hurrengo argitalpena.

Informazio gehiago, konponbidea Sitna apia CTT (

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Teknologiaren transferentziarako zentroa
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak