Que é unha Comunidade?
Unha comunidade de colaboración brinda a posibilidade de tratar aqueles temas que suscitan preocupación ou curiosidade en materia de administración electrónica proporcionando unha plataforma na que poder intercambiar experiencias e coñecemento. As comunidades de colaboración do PAe poden estar abertas tanto a Administracións Públicas como a cidadáns e empresas.
Dentro das comunidades, ademais de poder establecer un diálogo nos seus foros internos, permítese compartir documentación e información relacionada.
Comunidades Disponibles
As comunidades actualmente dispoñibles son:
- Comunidade Accesibilidade . Comunidade de usuarios do Observatorio de Accesibilidade para compartir coñecementos nesta materia e usar o servizo de diagnóstico en liña da accesibilidade.
- Foro polo Documento Electrónico . Espazo de colaboración público-privada para documento, expediente e arquivo electrónicos.
- Foro de Factura Electrónica . Neste foro exponse e se debate sobre a situación actual da factura electrónica, as opcións de mellora e avances a curto, medio e longo prazo para a completa integración da factura electrónica nos procesos de compra das Administracións Públicas.
Usuarios das Comunidades
Ademais do usuario anónimo que só accede á información xeral da comunidade, existen tres tipos de usuarios: administradores, colaboradores e usuarios de consulta.
- Consulta: teñen permisos para visualizar as pestanas privadas da comunidade e posibilidade de participar no foro asociado á mesma.
- Colaboradores: ademais dos permisos de consulta poden contribuír á pestana de documentación.
- Administradores da Comunidade: controlan toda a edición de contidos da Comunidade e a xestión de usuarios.
Novas comunidades
Se desexas crear unha nova Comunidade de colaboración podedes solicitalo a través do Centro de Atención a Integradores e Desarrolladores : indicando, ademais dos datos de contacto, o nome e obxectivo perseguido coa comunidade.