administracion.gob.es administracion.gob.es

bada, eta hiritarren arteko harremana, herri-administrazioek sarrerako atea izan internet bidez zerbitzu publikoetara "/>.

Eap - martxan jartzea, sarbide-puntuaren Orokorra administracion.gob.es sarrerako atean, zerbitzu publikoak
accesskey _ mod _ content

Martxan jartzea, sarbide-puntu Orokorra administracion.gob.es sarrerako atean, zerbitzu publikoak

2014ko urriak 30

Urriaren 29an martxan dago, sarbide-puntu Orokorra administracion.gob.es (Ireki leiho berrian) bada, eta hiritarren arteko harremana, herri-administrazioek sarrerako atea izan internet bidez zerbitzu publikoak.

  • Izapide elektronikoak osoaren% 78 dira dagoeneko harremanetan herritarrek dituzten izapideak estatuko administrazio orokorra.
  • Sarbide-puntu berrian gain, sartzeko bidea erraztea da, bide elektronikoz, orientazioa ematen die herritarrei, izapide zentralizatzen ditu, informazioa, laguntza eskaini ekintzaileentzako herritarren parte-hartzea sustatzen duen baino garrantzi gehiago ematen sare sozialetan, eta iradokizunetarako buzoietan
  • Sartzeko prest dago identifikazio-sistema Cl@ve administrazioaren aurrean herritarren eta bere jakinarazpen-kontsulta bidez Notific@

Sarbide-puntua Orokorra bultzatutako neurrietako bat da herri administrazioen erreformarako batzordearen (CORA), eraikitzeko, eta “ administrazio birtuala ”, sarrera-puntu bakar bat edukitzea, informazio gehiago lortzeko, administrazio-prozedurak izapidetzea hasteko beharrezkoa den eta bukatzeko, beharrezko datuak eskuratu, administrazioarekiko harremanetan, betebeharrak bete behar dituzte eta, bere eskubide guztiak ere ezagutzea.

Neurri horren bidez, amaiera hasten da batean sakabanatzen dira, orain arte desberdinetako ezkaratzetan dauden administrazio publikoen zerbitzuei buruzko informazio guztia, bateratu egin da, eta Sarbide Orokorra izapideak da dagoeneko administrazio batekin daitezke birtualki operatiboa eta 24 orduz zabalik dagoen egunean, astean 7 egunetan, urteko 365 egunetan.

Izapidetze elektronikoa
Administrazio elektronikoaren bidez, herritarrek egin zuten 2013 370,5 milioi izapide elektronikoak (% 76) - 117,7 milioi ez diren tramiteak elektronikoak (% 24). 2014An, lehen seihilekoan, izapide elektronikoak guztira 205 milioi (% 78,6) - 55,7 milioi ez diren tramiteak elektronikoak (% 21,4).

Gaur, tramiteak eta zerbitzuak publikoak 4.300 sar gaitezke bide elektronikoz, 2013an, aurrezte handiak bakarrik gainditu ditu, eta, hura sortzen aurrezki milioi euro, besteak beste, eredu estandarrak batasun europarrak homologatua kostuen arabera. izan ere, kudeaketa elektronikoa batez besteko kostua, berriz, 5 euro bakarrik du 80 euro aurrez aurreko izapide bat. Eta posta bidezko jakinarazpena 2,55 euro kostatzen da, berriz, ia bat jakinarazpen elektroniko bat 0,03 euro kostatzen da.

Sarbide-puntuan Orokorra zerbitzu berriak

  • Atari berria izango, herritarrek herri-administrazioekin duten harremanari eskaintzen duten informazioa eta zerbitzuak.
  • Laguntza eskaintzen ditu enpresak eta ekintzaileak, eta bitartez bideratzen zerbitzuen zuzentarauaren leihatila bakarra (eugo.da) dituen alternatibak eskaintzen administrazioak enpresa bat sortzeko.
  • Erraztu egiten du administrazio-prozeduren katalogoan sartzea. estatuko administrazio orokorraren eta beste herri administrazio batzuen arabera, hitzarmenak sinatzeko.
  • Izapidetze elektronikoa erabiltzea sustatzen dira datuetara sartzeko aukera eskaintzerakoan zerbitzu elektronikoetara sailkapen eta herritarren ikuspegitik bidez gaika antolatzeko.
  • Eta hiritarren partaidetza bultzatzen du, egiaztatu ahal izan da sare sozialetan, eta iradokizun-postontziak y iritzia.

Sarbide-puntua ere jasota, bigarren fasea herritarraren karpeta bat jasoko da, zerbitzu hauek eskaintzen ditu:

  • Integrazio identifikazio-sistema propioa Estatuko administrazio orokorra: Cl@ve .
  • Komunikazioak eta jakinarazpenak plataformaren bitartez jasotako kontsulta NOTIFIC@.
  • Agerraldi bidezko jakinarazpenen egoitza elektronikoa aurrean sarbide-puntuaren orokorra.

Bestalde, karpeta hau ere prestatuta dago dituen neurrian, baliabideak egoera kontsultatzeko aukera ematen badute, espedienteak izapidetzeko, eta, horrela, benetako herritarraren karpeta.

Aurrekariak eta bilakaera

Ebaluazioaren aurrekari gisa har daiteke sarbide-puntuari orokorra dago 2006. urteaz geroztik 060.es ataria ( www.060.es (Ireki leiho berrian) ) buruzko informazioa eskaintzen duena direla zerbitzu elektronikoak eta herri administrazio jarduera eta antolaketa.

Sarbide-puntua ordezten ataria eta sartu aipatutako hobekuntza hauek behar ditu: Orokorra

  • Orientazioa ematen die administrazioarekiko harremanetan herritarren jarraibide-antolatutako ekitaldi/laguntza, herritarren.
  • Laguntza-gidak ditu ekitaldietan, hainbat tramite eta/edo eskatzen duten administrazio desberdinetako.
  • Sartzeko aukera ematen du, prozedura eta izapide guzti-guztiei buruzko informazioa jasotzen duen AGE, aurkeztu beharreko dokumentazioa eta Eskaintzen inprimakiko sarbidea buruzko informazio orokorra administrazio publikoen antolaketa.
  • Aplikazio mugikorrak erabiltzeko aukera ematen du herritarrei laguntza (gaur egun, bulego-bilatzailea eta, laster, enplegu publikoaren bilatzailea eta probak, lanbide-trebakuntza) erabilgarri hauek bi plataforma (iOS eta Android).
  • Enplegu publikoari dagokionez, gainera, dagoeneko egin zezaketen harpidetzak deialdiak, kontsultatu ahal izango dira etorkizunean egindako komunikazio eta jakinarazpen postaz, plataformaren bitartez Notific@; gainera, zilegi da egoitza elektronikoan agerraldi bidezko jakinarazpenen sarbide-puntuaren Orokorra.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

  • Zerbitzu elektronikoak
  • Identitatea eta sinadura elektronikoa