Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Gertaeren Ticketing Kudeatzailea

  • Izen Laburra:
    Ticketing
    Laburpena:
    Gorabeherak kudeatzea eta galderak egiteko gaitasuna emango dituen aplikazio beharretan oinarrituta diren herritarrek planteaturiko 060 zerbitzuan.
    Norentzat:
    Herritarra
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Produktua instalagarria
    Kontaktua:

    Ogasun eta herri administrazio ministerioa
    Berrikuntza eta Herritarren arretarako programa al Zuzendariordetza Nagusia
    Maria de molinaren kalea, 50, 3. solairua: 28071 Madril
    Tel.: 91 273 22 29).

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, web guneak, eta herritarren arreta egoitzak irudian.
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ezezaguna
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    , JAVA J2EE

    Deskribapena

    Helburua:

    Definir un nuevo modelo de atención al ciudadano, incorporando a la red 060 el desarrollo de un sistema de resolución de incidencias planteadas por los ciudadanos, las cuales no han podido tener solución inmediata.

    Helburua:

    El propósito de la aplicación es la construcción de un sistema de gestión de incidencias planteadas por el ciudadano, de tal forma que aquellas cuestiones que no hayan podido tener solución inmediata, puedan ser resueltas por expertos, comunicando posteriormente al interesado la solución a la cuestión planteada.

    Horretarako, bitartekoak ematen al kudeaketarako aplikazioa, sortzea, mantentzea, ustiatzea eta aurkezpena eta gorabehera horiek sortutako jakintza horiek oinarritzat hartuta.

    Deskribapena:

    Gorabeherak kudeatzea eta galderak egiteko gaitasuna emango dituen aplikazio beharretan oinarrituta diren herritarrek planteaturiko 060 zerbitzuan, zerbitzu honek ez die horiei irtenbidea ematea lortu du berehala.

    Herritarren arteko komunikazioa errazteko diseinatuta eta kudeatzeko arazoak eta horiek izan ditzaketen zalantzak edo beharrizanak.

    Gorabeherak kudeatzeko tresna bat du oinarri, Ticketing profilak sortzeko baimenak, eta administrazioak irtenbidea. Egitura horren bidez, bizi-ziklo gertaera bat, komunikazioari dagokion konponbidea hasieratik hiritar irudian.

    Aplikazio bat agertuko da tiketak saltzeko Web tresnak para el registro y gestión de las incidencias planteadas por los ciudadanos a través del servicio de atención telefónica del 060, así como de aquellas incidencias internas surgidas durante el uso diario de la solución.

    Irudian, erantzun-denborak azkartzeko, herritar guztiak ezagutzen dugun oinarrizko erreminta bat dauka, ustiatu eta ikasitakoa modu eraginkorrean erabiltzean ere.

    La aplicación gira en torno a 5 ejes de actividad básicos:

    • Ustiatzeko zegoen beharrari erantzuteko oinarrizko ezagutza herritarrek egindako bidea (telefono bidezko arreta.
    • Gorabeheren erregistroa horiei erantzun ezin izan da berehala.
    • La solución de dichas incidencias y posterior comunicación con el ciudadano demandante de la información.
    • Erabiltzaileen sarbidea kudeatzen duen aplikazioak irudian, baita bakoitzari esleitutako baimenak.
    • Jarduera sistema (estatistikak gainbegiratzea

    Baldintzak:

    Erabiltzaile mailan oinarritutako Web nabigatzailea erabili behar da IE 6, IE 7, Firefox 2.x konexioa al servicio, kredentzialak eskuratzeko eta kudeatzeko atala.

    Emaitzak:

    Aplikazio batera ustiatzeko gai izan behar al operador oinarrizko ezagutza izatea erabiliz sortutako gorabeherak ere; hala ere, gero eta gehiago herritarren ebazpenak zuzenean egindako galderei.

    Abantailak:

    Erabiltzaileak erraz eskuratu berri horretan oinarrituta egin daiteke hainbat arazo konpontzeko, zenbat arazo konpondu ondoren incrementándose zuzenean hitz egin beharrik gabe dei eta adituen esku hartu gabe.

    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna