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Gertaeren Ticketing Kudeatzailea

  • Izen Laburra:
    Ticketing
    Laburpena:
    Aplicativo orientado a ofrecer capacidad para la gestión de incidencias y preguntas recogidas a partir de las necesidades planteadas por los ciudadanos en el servicio 060.
    Norentzat:
    Herritarra
    Erakunde arduradunak:
    Transformazio Digitala eta Ekonomia Gaietarako ministerioa
    Estatu idazkaritzaren Digitalizatu eta adimen artifiziala
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Produktua instalagarria
    Kontaktua:

    Ogasun eta herri administrazio ministerioa
    Berrikuntza eta Herritarren arretarako programa al Zuzendariordetza Nagusia
    Maria de molinaren kalea, 50, 3. solairua: 28071 Madril
    Tel.: 91 273 22 29).

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, web guneak, eta herritarren arreta egoitzak irudian.
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ezezaguna
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    , JAVA J2EE

    Deskribapena

    Helburua:

    Herritarren arretarako eredu berria definitzeko irudian, sarera sartzen diren gorabeherak konpontzeko sistema bat garatzeko 060 herritarrek, konponbide horiek ezin izan dute berehala.

    Helburua:

    El propósito de la aplicación es la construcción de un sistema de gestión de incidencias planteadas por el ciudadano, de tal forma que aquellas cuestiones que no hayan podido tener solución inmediata, puedan ser resueltas por expertos, comunicando posteriormente al interesado la solución a la cuestión planteada.

    Para ello se dota al aplicativo de los mecanismos necesarios para la gestión, creación, mantenimiento, presentación y explotación de estas incidencias y de la base de conocimiento creada a partir de las mismas.

    Deskribapena:

    Gorabeherak kudeatzea eta galderak egiteko gaitasuna emango dituen aplikazio beharretan oinarrituta diren herritarrek planteaturiko 060 zerbitzuan, zerbitzu honek ez die horiei irtenbidea ematea lortu du berehala.

    Herritarren arteko komunikazioa errazteko diseinatuta eta kudeatzeko arazoak eta horiek izan ditzaketen zalantzak edo beharrizanak.

    Ticketing posee un mecanismo de gestión de incidencias basado en perfiles con permisos de creación, solución y administración. Dicha estructura permiten en ciclo de vida completo de una incidencia, desde su creación a la comunicación de la solución al ciudadano afectado.

    Aplikazio bat agertuko da tiketak saltzeko Web tresnak para el registro y gestión de las incidencias planteadas por los ciudadanos a través del servicio de atención telefónica del 060, así como de aquellas incidencias internas surgidas durante el uso diario de la solución.

    Con el fin de agilizar los tiempos de respuesta al ciudadano, la herramienta cuenta con una base de conocimiento centralizada que nos permite explotar de forma eficiente el conocimiento adquirido durante el uso reiterado de la misma.

    Aplikazioaren oinarrizko bost ardatz ingurukoa da jarduera:

    • Explotación de la base de conocimiento existente para dar respuesta a la necesidad planteada por el ciudadano a través del canal de atención telefónica.
    • El registro de aquellas incidencias a las cuales no ha sido posible dar respuesta de forma inmediata.
    • Gorabehera horiek jakinarazi eta gero konpontzeko herritarrari informazioa eskatzeko.
    • Erabiltzaileen sarbidea kudeatzen duen aplikazioak irudian, baita bakoitzari esleitutako baimenak.
    • Jarduera sistema (estatistikak gainbegiratzea

    Baldintzak:

    Erabiltzaile mailan oinarritutako Web nabigatzailea erabili behar da IE 6, IE 7, Firefox 2.x konexioa al servicio, kredentzialak eskuratzeko eta kudeatzeko atala.

    Emaitzak:

    Aplikazio batera ustiatzeko gai izan behar al operador oinarrizko ezagutza izatea erabiliz sortutako gorabeherak ere; hala ere, gero eta gehiago herritarren ebazpenak zuzenean egindako galderei.

    Abantailak:

    Erabiltzaileak erraz eskuratu berri horretan oinarrituta egin daiteke hainbat arazo konpontzeko, zenbat arazo konpondu ondoren incrementándose zuzenean hitz egin beharrik gabe dei eta adituen esku hartu gabe.

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