Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Xestión de Recursos Administrativos da Secretaría de Estado de Administracións Públicas

  • Nomee Abreviado:
    RecursosAdmin
    Resumo:
    Aplicación web para a xestión de recursos administrativos e contencioso-administrativos que chegan ao organismo, con seguimento dos distintos pasos da súa tramitación, lista de interesados, datas de inicio, trámites e peche, xeración automática de documentos asociados á tramitación, etc.
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Secretaría Xeral de Administración Dixital
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    gestion.recuradmin@seap.minhap.es

    Tipo de Solución:
    Aplicación
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    JAVA
    Sistema Operativo:
    Calquera

    Descrición

    O obxectivo é dispor unha ferramenta para a xestión centralizada de todos os recursos administrativos interpostos ante o organismo, independentemente da tipoloxía dos mesmos, servindo tanto de rexistro dos recursos que se tramitan como para automatizar no posible as tarefas de xestión relacionadas con estes recursos.

    Desta maneira elimínanse as tecnoloxías ofimáticas obsoletas utilizadas tradicionalmente para a xestión dos recursos administrativos, facilitando o mantemento do sistema e permitindo a súa implantación en calquera contorna tecnolóxica.

    A aplicación é completamente configurable en canto a tipos de recursos, persoais de documentos, trámites a realizar e outros aspectos de xestión, adaptándose plenamente ás particularidades de cada organismo.

    A posibilidade de albergar a documentación electrónica vinculada aos recursos administrativos permite un importante aforro pola redución do uso do papel.

    Ademais conséguese maior produtividade no desempeño dos tramitadores de recursos, grazas ás capacidades de filtrado e procura de información, xeración automática de documentos, etc.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable