- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Nom Complet de la Iniciativa:
Oficina Virtual de Recaptació
Finalitat:
Objectiu:
Descripció:
Implantació d'una Oficina Virtual de recaptació que permeti oferir serveis telemàtics propis de l'àmbit de la gestió tributària i la recaptació.
Servei al ciutadà contribuent que facilita les gestions relatives als seus tributs en l'administració a través d'Internet.
Les sol·licituds electròniques més habituals que permet són:
- Informació d'utilitat al contribuent relativa a períodes de pagament, normatives i ordenances, oficines d'atenció al contribuent, descàrrega d'impresos, etc.
- Consulta de l'estat tributari del contribuent, amb vista dels rebuts pendents de pagament i els cobrats. Sol·licituds de prorrateig d'IVTM, IAE i taxes, certificats de tributs pagats, devolució d'ingressos indeguts, fraccionament, ajornament, carta de pagament, etc.
- Consulta dels tributs assignats al contribuent i sol·licituds de domiciliació, bonificacions i exempcions.
- Autoliquidació d'IVTM.
- Possibilitat de pagament en línia mitjançant passarel·les de pagament amb targeta de crèdit.
El projecte consisteix en el desenvolupament d'un portal Web destinat al contribuent de el Ajuntament d'Artà . El portal aporta la informació necessària per al contribuent com: períodes de pagament, informació sobre recaptació i tributs, normatives, etc. i li permet realitzar les operacions tributàries més habituals a través d'Internet.
L'accés a la informació s'obté mitjançant validació del certificat digital de l'usuari, garantint la seguretat i integritat de la informació així com la protecció de les dades de l'usuari.
Requisits:
- Per a l'explotació en de les eines l'Ajuntament requereix d'un servidor IIS situat en una DMZ per a la publicació final de les pàgines.
- Servidor intern IIS amb plataforma Framework 2.0 perquè conté les eines de gestió internes i col·lecció de webservices que serviran resultats a les pàgines finals.
- Servidor SQL Server situat a la xarxa interna en la qual s'emmagatzemen les sol·licituds rebudes.
- Servidor d'enviament de correu electrònic.
- Connectivitat a la xarxa SARA per a la validació mitjançant certificat digital.