- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Situació de partida i origen de la iniciativa
En la legislatura 2003-2007 es va detectar la necessitat d'impulsar la provisió de solucions específiques i/o corporatives a la totalitat de Departaments del Govern de Navarra creant una filosofia d'Administració Comuna: molts procediments es gestionaven de forma diferent i amb diferents ferramentes segons unitat o Departament, faltava visió corporativa. Es van establir les bases per a construir l'Administració Comuna, començant per un mapa de processos, a complementar amb un sistema corporatiu de gestió automatitzada de procediments administratius integrada amb altres aplicacions corporatives.
Objectius
- Millorar la qualitat del servici oferit a ciutadans i empreses, telematisant els servicis, agilitzant els seus tràmits i tenint els mitjans necessaris per a poder informar-li en tot moment de l'estat dels seus expedients.
- Racionalitzar els procediments administratius, categoritzant-los en una sèrie de famílies, automatitzant i informatitzant posteriorment la gestió administrativa interna.
- Donar suport a la futura tramitació administrativa telemàtica, facilitant el treball de funcionaris i empleats de l'Administració navarresa.
- Possibilitar la implementació d'un sistema de seguiment de la gestió.
Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació
- Dos punts fonamentals van ser la prèvia racionalització dels processos i elaboració del mapa de processos corporatius.
- Algunes dificultats van vindre derivades de la resistència al canvi de les persones implicades, acostumades a treballar amb sistemes molt personalitzats
- Les línies d'evolució actuals passen per estendre els mòduls de les categories ja implantats a les àrees que encara queden, així com dur a terme millores relacionades amb la usabilitat de ferramentes transversals, facilitar l'evolució i gestió del manteniment de la Plataforma i la implementació de nous mòduls: gestió de plantilles, seguretat, administració, etc.