Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Udal Administrazioa Modernizatzeko zuten Moncada

  • Izen Laburra:
    emoncada
    Laburpena:
    Modernizazio-proiektu administrazio kudeaketan sartuz eta udalean Moncada tramitazio elektronikoaren sinadura digitala erabiliz.
    Norentzat:
    Herritarrek, Edozein Herri-administrazioren
    Erakunde arduradunak:
    Murtzia
    Moncada udala
    Kontaktua:

    Horretarako oinarri Lluesma
    Tel.: 961390716
    helbide elektronikoa: informatica@moncada.es

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ezarpenak
    Área organikoa:
    Lokala
    Área teknikoa:
    Sistema eta zerbitzuen kudeaketa
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Sistema eragilea:
    Windows, Linux,

    Deskribapena

    Ekimenaren Izen Osoa:

    Tokiko Administrazioa Modernizatzeko zuten Moncada udala

    Helburua:

    Helburua:

    Deskribapena:

    Proyecto para la modernización en la gestión administrativa mediante la incorporación de herramientas de tramitación electrónica y firma digital.

    Para llevar a cabo esta modernización se han realizado varáis tareas:

    • Prozedura berriro lortu dugu ingeniaritza lan metodoak eta haiek lortzeko modu homogeneo gisa irizpideetan oinarrituta.

    Reingeniados prozedurak hauek dira:

    Obra handia egiteko lizentzia
    Obra txikia egiteko lizentzia
    - Lizentzia.
    Oporrak eta baimenak
    Kexak eta erreklamazioak
    Eskolako hezkuntza - jarraipena

    • Egiaztatu sinadura elektronikoa oinarritutako sistema bat ezartzeko: pertsonala ematen al barne tramitazio elektronikoaren plataforman validarse ziurtagiriaz agintaritza ziurtagiri-emailearen sinadura digitala, valentziako erkidegoko enplegatu publikoak
    • Adaptación, configuración y despliegue de una herramienta de gestión electrónica de expedientes, con firma digital y gestión documental, sobre la que en estos momentos tenemos las siguientes funcionalidades:

    edo Goian zehaztutako prozeduren kudeaketa elektronikoa
    edo Sinadura digitala pdf formatuko dokumentu bat sartzea

    Baldintzak:

    La plataforma de gestión de expedientes puede ser instalada sobre sistemas Windows y sistemas Unix con cualquier SGBD que soporte ODBC.
    Nahikoa da nabigatzailea bezeroen postuan.

    Emaitzak:

    Abantailak:

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak