- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Nom Complet de la Iniciativa:
Modernització Administrativa Local de l'Ajuntament de Montcada
Finalitat:
Objectiu:
Descripció:
Projecte per a la modernització en la gestió administrativa mitjançant la incorporació de ferramentes de tramitació electrònica i firma digital.
Per a dur a terme esta modernització s'han realitzat encalleu tasques:
- Reenginyeria de procediments que ens ha permès reestructurar els mètodes de treball per a aconseguir una homogeneïtzació i una simplificació dels mateixos basada en criteris de qualitat.
Els procediments reingeniados han sigut els següents:
Llicències d'obra major
Llicències d'obra menor
Llicència de comunicació ambiental
Permisos i vacacions
Queixes i reclamacions
Educació - Seguiment escolar
- Implementació d'un sistema d'autenticació basat en firma electrònica: permet al personal intern validar-se en la plataforma de tramitació electrònica mitjançant certificat de firma digital d'empleat públic de l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana
- Adaptación, configuració i desplegament d'una ferramenta de gestió electrònica d'expedients, amb firma digital i gestió documental, sobre la qual en estos moments tenim les següents funcionalitats:
o Gestió electrònica dels procediments a dalt detallats
o Incorporació de la firma digital a qualsevol document en format pdf
Requisits:
La plataforma de gestió d'expedients pot ser instal·lada sobre sistemes Windows i sistemes Unix amb qualsevol SGBD que suporte ODBC.
En el lloc de client és suficient un navegador.