Finalidade:
A finalidade desta aplicación é facilitar o envío da información da documentación estatística contable anual de corredores e corretaxes de seguros e reaseguros á Dirección Xeral de Seguros.
Obxectivo:
Facilitar a remisión da información da documentación estatístico contable anual por parte dos corredores e corretaxes de seguro e reaseguro, de tal maneira que a información que chega á Dirección Xeral de Seguros, cumpra cos requisitos de integridade e consistencia da mesma.
Descrición:
Aplicación de captura de datos local que permite a introdución dos mesmos de forma manual ou automática a través de XML, e atendida ou desatendida (chamada desde unha aplicación externa). Realiza validación de datos e xera un ficheiro cifrado listo para ser enviado á Dirección Xeral de Seguros e Fondos de Pensións.
Requisitos:
Visual Studio 2005 Professional, que inclúe a plataforma .net framework 2.0 e Cristal Report.
Resultados:
Aplicación cunha interface amigable e usable, con pouco esforzo de aprendizaxe e capaz de validar a información que captura, cun mínimo tempo de resposta.
Vantaxes:
A xeración do ficheiro cifrado, supón unha garantía de que se cumpriron todas as validacións, por tanto os datos son correctos, o que permite garantir a coherencia e consistencia dos datos remitidos.